Już na przełomie września i października 2015 r. w Poznaniu odbędzie się wydarzenie, które zintegruje środowisko marketerów ze światem reklamy, gdzie dobry smak przenikać się będzie z nowoczesnymi technologiami, a stylowe gadżety znajdą swoje innowacyjne zastosowanie. 5 stref tematycznych, Kreatywna Arena, wstęp tylko dla profesjonalistów!
Tematem przewodnim tegorocznych targów Reklama360 będzie personalizacja, zarówno w kontekście usług, jak
i gotowych rozwiązań produktowych. Wydarzenia towarzyszące, polegające na krótkich, 15-20 minutowych setach, skoncentrowane będą w obrębie Kreatywnej Areny, w której centrum pojawią się zarówno autorytety ze świata reklamy, jak i przedstawiciele grona wystawców.
Reklama360 to jednak przede wszystkim ekspozycje zarówno branżowych liderów, jak i totalnie nowych, wschodzących dopiero gwiazd świata kreacji. Reprezentować będą aż 5 sektorów, które obejmą strefy: Gadżetów, Technologii, Smaku i Mody, Innowacji i Eventów. Każda z nich będzie wypełniona interaktywnymi stoiskami o bardzo otwartym na zwiedzających charakterze.
Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:
Słodycze, napoje, przekąski
Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
Catering
Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:
Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
Materiały eksploatacyjne
Web-to-print
Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:
Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:
Upominki, gadżety
Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniająca m.in.:
Aplikacje mobilne
Rozwiązania dla e-handlu
Grafikę komputerową
Wśród zwiedzających targi Reklama360 będzie można spotkać wyłącznie profesjonalistów, dla których przeznaczone są bezpłatne zaproszenia – po wcześniejszej rejestracji. Dwiema głównymi grupami gości będą marketerzy i specjaliści ds. reklamy i marketingu firm z rozmaitych branż oraz przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i pracowni reklamy. Nie zabraknie również grafików, programistów, ludzi słowa, organizatorów imprez itp.
Więcej informacji na stronie targów: www.reklama360.eu
Opracowano na podstawie informacji MTP