Intergraf i Smithers Pira rozszerzają współpracę
26 Sep 2016 11:02

Intergraf, Europejska Federacja Druku i Komunikacji Cyfrowej, pogłębia współpracę z firmą Smithers Pira, która jest światowym autorytetem w dziedzinie opakowań, przemysłu papierniczego i organizacji łańcucha dostaw w branży poligraficznej. Celem wspólnych projektów będzie promowanie i komunikowanie dobrych praktyk w europejskiej branży poligraficznej. „Intergraf jest skoncentrowany na perspektywie długoterminowej współpracy ze Smithers Pira, która z pewnością zaowocuje korzyściami dla naszych członków” - mówi Beatrice Klose, sekretarz generalny Intergraf. Adam Page, generalny dyrektor raportów rynkowych i doradztwa w Smithers Pira, wyjaśnia: „Smithers Pira jest bardzo zadowolona ze wspólnych projektów z Intergrafem. Nasza współpraca łączy dwie największe organizacje w branży druku. Smithers Pira chce pomóc ich członkom, dostarczając eksperckie raporty rynkowe oraz dedykowane usługi doradcze, by sprostać wyzwaniom szybko rozwijającej się branży poligraficznej.” Intergraf i Smithers Pira będą współdziałać w ramach rocznego cyklu konferencji. Celem spotkań będzie omówienie długoterminowych założeń współpracy obu firm. Cykliczne wydarzenia ułatwią prowadzenie regularnego dialogu na temat poszczególnych sektorów przemysłu poligraficznego. Pierwsza z konferencji odbyła się w ubiegłym roku i dotyczyła przyszłości druku książek. Na kolejnym seminarium, zaplanowanym na 3 i 4 listopada br. w Barcelonie, będzie omawiany temat wysyłek bezpośrednich. Wiodący eksperci branżowi podzielą się najlepszymi praktykami z zakresu ochrony danych osobowych, zachowań konsumentów, a także regulacji prawnych w ramach nowego ustawodawstwa europejskiego. Sean Smyth ze Smithers Pira wykorzysta swoją wiedzę na temat światowego rynku druku i przedstawi aktualne trendy rynkowe w europejskim sektorze wysyłek bezpośrednich. Jako bonus uczestnicy seminarium w Barcelonie otrzymają bezpłatną kopię unikalnego raportu rynkowego Smithers Pira. Raport prezentuje statystyki wielkościowe i ilościowe na temat rynku direct mail, podaje też informacje o zmieniających się proporcjach między wysyłkami promocyjnymi i transakcyjnymi, bazach danych oraz trendach w projektowaniu i produkcji kopert. W ciągu najbliższych lat Intergraf i Smithers Pira zamierzają nadal pogłębiać współpracę, włączając Smithers Pira do projektu rocznego sprawozdania gospodarczego tworzonego przez Intergraf, uczestnicząc wspólnie w międzynarodowych imprezach takich jak World Print & Communication Forum czy wspólnie pracując w zakresie lobbingu w UE. Ponadto Smithers Pira weźmie udział w organizowanym przez Intergraf wydarzeniu Security Printers Conference & Exhibition (5-7 października. Sewilla). Na podstawie informacji organizacji Intergraf opracowała BZ