print24.com gotowy na „Super rok wyborczy 2017”
22 Mar 2017 10:43

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Internetowa drukarnia Unitedprint, właściciel cenionej marki print24.com, przygotowała dla swych klientów nową ofertę „Election advertising” („Reklama wyborcza”). Oprócz standardowych ulotek oraz płyt falistych z tworzyw sztucznych znalazła się w niej bogata gama innych produktów takich jak naklejki, pocztówki, lady promocyjne, t-shirty oraz długopisy. Plakaty wyborcze drukowane w dużych nakładach oraz plastikowe płyty faliste są doskonałe do prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii, dając gwarancję, że Twój przekaz na długo utkwi w pamięci potencjalnych wyborców. Wszystkie produkty wyborcze dostępne na stronie print24.com można kupić nawet w pojedynczym egzemplarzu!

Dzięki nowej kategorii partie oraz agencje mogą natychmiast obejrzeć każdy produkt, którego potrzebują do przeprowadzenia udanej kampanii wyborczej - powiedział Jason Bazooband, dyrektor zarządzający w dziale Innowacji i Marketingu w print24.com. - Nasze ulotki, dostępne w nakładach do 500 tys. sztuk, są jednymi z najpopularniejszych – i opłacalnych – sposobów na dotarcie do dużej liczby wyborców.” Internetowa drukarnia, która w nowej kategorii „Reklama wyborcza” oferuje obecnie wszystkie przebojowe produkty w atrakcyjnych cenach, jest gotowa na Super rok wyborczy 2017.

print24.com należy do Unitedprint, globalnej i innowacyjnej drukarni internetowej. Firma zatrudnia na całym świecie ponad 700 osób i jest właścicielem uznanych marek: print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, FIRSTPRINT, DDK PRINT BIG, infowerk oraz Unitedprint Shop Services (USS) działając w 26 krajach świata (w Niemczech oraz 21 innych krajach europejskich, w Brazylii, Chinach, Kanadzie oraz USA). Oprócz standardowych produktów drukowanych, Unitedprint dostarcza swym klientom wysokiej jakości produkty i usługi w zakresie: druk na tekstyliach, druk zdjęć, druk wielkoformatowy, materiały reklamowe, sprzęt do reklamy oraz rozwiązania dla hotelarstwa i gastronomii.

Opracowano na podstawie informacji firmy Unitedprint