15-lecie istnienia firmy GJC Inter Media
10 May 2017 12:55

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma GJC Inter Media niedawno obchodziła jubileusz 15-lecia istnienia. Począwszy od 2002 roku firma prężnie się rozwinęła organizując kolejne imprezy targowe oraz powołując do życia inicjatywy umacniające branżę reklamową i poligraficzną.

Firma kontynuuje redagowanie magazynu „Gifts Journal”.

Kamieniem milowym działalności firmy był rok 2005 i pierwsza edycja targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Po kilku latach funkcjonowania tej imprezy targowej powstawały w odpowiedzi na potrzeby rynku wydarzenia branżowe: RemaDays Kijów, RemaDays Europe oraz OneDay Roadshow.

GJC Inter Media wspiera rynek krajowy oraz działania proeksportowe poprzez takie inicjatywy jak katalog „European Suppliers Book” oraz programy Solidni w Biznesie i Not Reccomend.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media