5 czerwca Ricoh wyłączy wszystkie billboardy i neony
31 May 2017 14:17

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tradycyjnie od ponad 10 lat czerwiec jest w grupie Ricoh miesiącem, w którym firma prowadzi intensywne działania na rzecz środowiska. W ramach „Ricoh Global Eco Action Month” odbywają się serie warsztatów, prelekcji oraz akcji specjalnych związanych z odpowiedzialnym korzystaniem z zasobów naturalnych. Wszystkie te wydarzenia mają na celu zwiększenie świadomości ekologicznej i aktywne zaangażowanie w działania mające na celu ochronę środowiska. 5 czerwca z okazji Światowego Dnia Środowiska w Polsce i na całym świecie zostaną wyłączone wszystkie neony i billboardy Ricoh. Wyjątkiem będą ekobillboardy w Tokio, Nowym Jorku, Londynie i Sydney, które są całkowicie zasilane energią odnawialną.

Celem wewnętrznej strategii Ricoh jest zredukowanie do roku 2050 emisji CO₂ do poziomu 1/8 wielkości, jaką firma zanotowała w roku 2000. Aby go osiągnąć, Ricoh pracuje w trzech kluczowych obszarach, którymi są: oszczędność zasobów i recykling, oszczędzanie energii oraz zapobieganie zanieczyszczaniu środowiska.

„Idea zrównoważonego rozwoju jest bardzo ważna dla Ricoh. Troszczymy się zarówno o środowisko, jak i o ludzi, zarówno tych wytwarzających, jak i użytkujących nasze produkty. Dedykując cały czerwiec działaniom proekologicznym możemy zwiększyć świadomość i przyczynić się do prawdziwej, pozytywnej zmiany”– powiedziała Barbara Boryczka, Management Systems Delegate, Marketing/CSR.

„Ricoh Global Eco Action” zorganizowano po raz pierwszy w roku 2006. W ciągu 12 lat ekologiczny miesiąc zyskiwał coraz większą skalę. Obecnie niemal każdy z oddziałów firmy realizuje własny projekt, który pozwala zwiększyć świadomość na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Ricoh funkcjonuje obecnie w ponad 200 krajach i rejonach na całym świecie, a w działania związane z „Ricoh Global Eco Action” angażuje się 110 tysięcy pracowników firmy.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh