Nowy wygląd Color Copy
19 Jun 2017 12:55

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Mondi, międzynarodowa grupa z branż opakowaniowej i papierniczej, uruchomiła nową akcję kreowania marki Color Copy z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonym opakowaniem i gwarancją 100 proc. satysfakcji. Motywem przewodnim kampanii jest podzielenie się historią Color Copy jako marki cieszącej się zaufaniem i wiarygodnością wśród klientów przez ponad ćwierćwiecze z uwagi na doskonały efekt wydruku oraz stałą jakość przy każdym zastosowaniu. Jakość papieru nie uległa zmianie.

Produkt Color Copy cechuje bardzo wysoka rozpoznawalność marki; bez wątpienia pozostaje on jedną z najpowszechniej znanych marek papieru do wydruków barwnych w Europie (40 proc. wobec 14 proc. marki z drugą lokatą w rankingu popularności), jak potwierdziło ostatnie badanie 2016 EMGE Cut-size Survey. W 2016 r. firma Mondi przeprowadziła gruntowne badania marketingowe, w toku których ankietowano klientów i użytkowników końcowych z 10 krajów. Celem było poznanie przyczyn, dla których użytkownicy końcowi pozostali lojalni wobec marki przez lata i jakie dostrzegają korzyści ze stosowania marki Color Copy w swojej działalności gospodarczej. „Mimo że zyskaliśmy pewien wgląd w to, co możemy robić lepiej, od 92 proc. dostaliśmy jasny przekaz, że są bardzo zadowoleni z jakości papieru i że niczego nie powinniśmy zmieniać w tym zakresie. Dlatego skoncentrowaliśmy się na kreowaniu marki, projekcie opakowania oraz udogodnieniach dla klienta, które sprawią, że papier Color Copy będzie jeszcze lepszy – na zewnątrz - zachowując wysoki stopień rozpoznawalności marki” - wyjaśnia Johannes Klumpp, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Mondi Uncoated Fine Paper. 

Markę Color Copy przeobrażono po raz pierwszy w ciągu jej 28 lat istnienia. W ramach metamorfozy marki usprawniono opakowanie Color Copy w zakresie projektu, wytrzymałości oraz wygody klienta. Owijarki i kartony opatrzono logiem i wszelkimi innymi motywami markowymi w celu uzyskania lepszego efektu w punkcie sprzedaży. Owijarki cechuje wytrzymałość większa niż kiedykolwiek dzięki ulepszonemu papierowi podłożowemu. Co więcej, zostały wyposażone w łatwy w stosowaniu aplikator taśmy dla większej wygody klienta.

Ponadto firma Mondi ma w ofercie opakowanie gotowe do rozmieszczenia na półce, przeznaczone dla handlowców detalicznych papieru i artykułów biurowych. Perforowany karton wysokiej jakości nie wymaga odpakowywania. Nadaje się do bezpośredniego wyłożenia na półkę i jest opatrzony nowymi chwytliwymi motywami markowymi Color Copy, przykuwającymi uwagę kupujących.

Mondi zaręcza uzyskanie wspaniałych, bliskich rzeczywistości kolorów wydruków i ich znakomitej jakości za każdym razem, gdy stosowany jest papier Color Copy, i zapewnia wymianę papieru, jeśli klient nie będzie usatysfakcjonowany. Papier Color Copy zaprojektowano w trosce o spełnienie wymogów barwnych wydruków cyfrowych. Jest dostępny w pełnej gamie standardowych formatów arkuszy i zwojów papieru oraz w gramaturach od 90 do 400 g/m2.

W lipcu firma Mondi rozpocznie wdrażanie nowej marki i opakowania Color Copy, a na jesień przygotowuje wprowadzenie powiązanych marek. Wdrożeniu towarzyszy kompleksowa kampania marketingowa, opatrzona sloganem „Wywiązać się z zadania”. Johannes Klump objaśnia: „Dla nas - 'Wywiązać się z zadania' oznacza więcej niż postulat. Ma umocowanie w wydajności marki, utrzymywanej konsekwentnie przez ponad dwie dekady. To jest również słowo dane klientowi. (...) Naszą misją związaną z produktem Color Copy jest wywiązywanie się z naszego zadania względem klientów każdego dnia.” Położono nacisk na odwoływanie się do emocji i operowanie przekonującymi obrazami, które podkreślają niezawodność Color Copy. Wstępna kampania pilotażowa, tzw. teaser, trwała od końca kwietnia do połowy czerwca i obejmowała reklamy w czasopismach, na billboardach oraz w internecie, a także cotygodniowe losowanie nagród. Strategia marketingowa przewiduje również ponowną inaugurację podstrony Color Copy (www.colorcopy.com) we w pełni interaktywnej formule do końca czerwca, a na jesień - uruchomienie kampanii w mediach społecznościowych skierowanej do użytkowników końcowych oraz wykorzystanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych online, a także w mediach drukowanych.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mondi