Ricoh wspiera chorych na Alzheimera
22 Sep 2017 09:49

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ricoh wspiera Alzheimer’s Research w walce z chorobami demencyjnymi. Rozpoczęcie współpracy ogłoszono 21 września, gdy obchodzony był Światowy Dzień Choroby Alzheimera. Firma Ricoh zorganizuje działania fundrisingowe, a jej pracownicy będą mogli wesprzeć akcję w ramach wolontariatu pracowniczego. Wszystkie zebrane dzięki tym aktywnościom fundusze pomogą światowej klasy naukowcom w badaniach nad poznaniem mechanizmów chorób dotykających osoby starsze, w tym choroby Alzheimera. Ricoh stworzy również kilka kampanii podnoszących świadomość oraz uwrażliwiających społeczeństwo na kwestie związane z tymi schorzeniami.

Oddziały Ricoh w Europie będą prowadziły lokalne aktywności mające na celu zaangażowanie pracowników w akcje fundrisingowe i współpracę z partnerami NGO. Odbędą się także sesje i szkolenia edukacyjne poświęcone nie tylko wiedzy o wczesnym wykrywaniu symptomów choroby oraz przyczyn i wpływu, jaki ma ona na chorego, ale także postępów w badaniach.

Ricoh wspiera Alzheimer's Research w osiągnięciu kluczowego celu, jakim jest znalezienie do roku 2025 efektywnej terapii chorób demencyjnych. Jesteśmy zmobilizowani, aby wykorzystując nasze

najnowsze technologie i wiedzę pomóc organizacji w osiągnięciu tej misji – mówi Javier Diez-Aguirre, vice president, Corporate Marketing, CSR & Environment w Ricoh Europe. - Cieszymy się z tej współpracy i mamy nadzieję, że wesprzemy naszego partnera energią, zaangażowaniem i pasją, by wspólnie stanąć do walki z chorobą Alzheimera.”

Ricoh to lider na polu technologicznych innowacji. Dzięki jego zaangażowaniu możemy wspomóc rozwój nad przełomowymi badaniami, które niosą nadzieję na pokonanie choroby zarówno pacjentom, jak i ich rodzinom. Jesteśmy dumni ogłaszając nasze partnerstwo w dniu obchodów Światowego Dnia Choroby Alzheimera” - powiedział Timothy Perry, dyrektor ds. komunikacji i partnerstw w Alzheimer’s Research.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh