Drukowanie on-line jak e-zakupy
27 Nov 2017 11:04

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W Polsce jest ponad 20 mln internautów, którzy korzystają z urządzeń mobilnych, a połowa Polaków robiących zakupy w sieci dokonała ich przez smartfon. Rosnący trend obserwuje się również wśród klientów drukarni on-line, a kluczem do dalszego rozwoju jest rozszerzenie funkcjonalności internetowej o urządzenia mobilne.

Według danych firmy Gemius/PBI liczba internautów korzystających z urządzeń przenośnych wzrosła od zeszłego roku o niemal 3 mln. Z raportu „E-commerce w Polsce 2017” wynika, że w 2017 roku na zakupy w sieci zdecydowało się ponad 54 proc. polskich internautów. Twórcy portalu przewidują, że docelowo nawet 70 proc. klientów będzie korzystać z usług drukarni za pomocą smartfonu.

„Drukarniafortuny.pl to odpowiedź na rosnący udział użytkowników urządzeń mobilnych w branży e-commerce. Wszelkie dane wskazują, że w najbliższych latach ten trend będzie się utrzymywał, co stanowi dobrą prognozę dla dalszego rozwoju mobilnych usług poligraficznych. Dotychczasowe rozwiązania mobilne oferowane przez drukarnie internetowe były dostępne w bardzo ograniczonym zakresie. DrukarniaFortuny.pl jest w pełni funkcjonalna w wersji mobilnej, dzięki czemu cały proces – od zamówienia, przez wgrywanie plików czy płatności – można zrealizować przez smartfona – mówi Marek Zwoliński, prezes Drukarni Fortuny.

DrukarniaFortuny.pl należy do grupy Marpress, która działa na rynku poligraficznym od 10 lat. Portal posiada autorskie oprogramowanie oferujące funkcjonalności, które dotychczas nie były dostępne w ofercie drukarni online - opcję przesłania plików z dropbox i googledysk, 3 etapy weryfikacji plików preflight oraz system kalkulacji, który umożliwia generowanie wycen z własnym logo i marżą oraz zapisywanie ich w popularnym formacie PDF.

Obecnie w DrukarniFortuny.pl można wycenić i zamówić ponad 60 różnych produktów poligraficznych. Firma zapowiada rozszerzenie oferty jeszcze w pierwszej połowie 2018 roku.

Opracowano na podstawie informacji Drukarni Fortuny