Piąta edycja Akademii Liderów Biznesu
17 Apr 2018 12:11

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23-24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do szukania nowatorskich dróg rozwoju.
W ramach prowadzonych
warsztatów uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat trendów rynkowych, wymienić doświadczenia i poznać faktyczne oczekiwania klientów drukarni, co pozwoli lepiej dostosować model biznesowy oraz przygotować się na nadchodzące zmiany.
Motyw przewodni tegorocznej edycji nawiązuje do zmieniających się trendów w poligrafii. Podczas spotkania czołowi eksperci z branży oraz znani doradcy biznesowi przekażą wiedzę o tym, jak kreować wartość dodaną i pomagać firmie wyróżnić się na dynamicznie zmieniającym się rynku poligraficznym” – mówi Tomasz Habierski, industrial printing product manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

Wśród najważniejszych elementów agendy znalazły się m.in.:
Rzeczywistość vs oczekiwania – prezentacja wyników raportu przeprowadzonego we współpracy z KPMG
Powrót do przyszłości – zmiana zwyczajów zakupowych wśród millenialsów (showrooming), personalizacja i nowa rola drukarni w tworzeniu produktów
(Trans)fuzja druku do sieci – praktyczne zastosowanie rozwiązań AR (Augmented Reality) w poligrafii
Stała w biznesie = zmiana – wyzwania branży poligraficznej i traktowanie zmiany jako elementu cyklu życia w organizacji, która się rozwija
Jak Cię widzą, tak Ci zapłacą – czyli jak zarządzać doświadczeniem klienta, a także analizować i docierać do istoty jego potrzeb
Prelegentami
piątej edycji Akademii Liderów Biznesu będą: Krzysztof Urbanowicz (prezes agencji Mediapolis), Maciej Sasin i Tomasz Sierszchuła z Akademii Rozwoju Kompetencji, Andrzej Musiał (KPMG) oraz ekspert zajmujący się nowatorskimi technologiami w biznesie Paweł Łaskarzewski.

Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta