HP Latex on the Move
10 May 2018 11:31

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

W dniach 11-12 maja br. w siedzibie firmy Integart odbędzie się I część finału HP Latex on the Move. Na uroczystość przybędzie wielu gości specjalnych oraz klienci, którzy dokonali zakupu drukarki lateksowej HP w promocji HP Latex on the Move podczas targów RemaDays 2018.

„Idea kampanii powstała w styczniu. Szukaliśmy innowacyjnego i zaskakującego pomysłu dla naszych klientów z branży reklamy i dekoracji, którzy w lutym odwiedzili nas na targach. Zależało nam na zaproponowaniu klientom czegoś wyjątkowego i przełamującego standardy akcji promocyjnych. (...)
Kiedy już wiedzieliśmy, że Toyota Dobrygowski będzie naszym partnerem w tym projekcie, znaleźliśmy hasło, które na stałe wpisuje się w podjęte działania i założenia tego programu: HP Latex on the move, które lada moment zaistnieje na rynku promując nasze rozwiązania i technologię druku HP Latex” - wyjaśnia Beata Wrona, kierownik marketingu firmy Integart.

Pierwszy dzień eventu wypełnią profesjonalne szkolenia. W ramach „Akademii reklamy” zostaną zaprezentowane najbardziej innowacyjne materiały do druku i zastosowań aplikacyjnych. Zadaniem tego szkolenia jest nie tylko zaprezentowanie wachlarza możliwości, ale także inspirowanie wszystkich uczestników.

Drugie szkolenie w tym dniu zostanie przeprowadzone przez Damiana Wilperta – profesjonalnego trenera biznesu, praktyka z bogatym doświadczeniem posiadającego liczne certyfikaty, autora dwóch książek. Na warsztatach zostaną zaprezentowane najskuteczniejsze techniki sprzedaży oraz metody budowania pozytywnego wizerunku.

W drugim dniu uczestnicy wezmą udział w prezentacji, którą poprowadzi Toyota Dobrygowski. Będzie to okazja do poznania dokładnych warunków użytkowania aut, zasad bezpiecznej jazdy oraz modelu samochodu, który uczestnicy otrzymają w ramach HP Latex on the move.

Przez całe dwa dni gośćmi będą również partnerzy Integartu z banku BZ WBK, który zapewnia obsługę finansową zakupów realizowanych w tej firmie. W tym dniu klienci odbiorą kluczyki do samochodów wyposażonych w pakiet narzędzi dodatkowych: Media Case oraz Media Box. 12 maja wyruszy w Polskę czternaście samochodów Toyota YARIS i jedna Toyota C-HR oznakowanych zgodnie z przyjętą wizualizacją i koncepcją całego projektu.

Każda z firm otrzymuje profesjonalnie oklejony pojazd z identyfikacją własnego logotypu. Partnerami mediowymi, którzy dostarczyli swoje najlepsze produkty do aplikacji na auta w tej akcji, są firmy: Avery Dennison, 3M Poland oraz Arlon. Każdy z partnerów dostarczył też dla klientów dodatkowe narzędzia - niespodzianki, które będą się znajdować w samochodach oznakowanych znakami partnerów.

To wyjątkowe i ważne wydarzenie dla firmy Integart zostanie zarejestrowane podczas nagrań wideo, a materiał będzie można obejrzeć na firmowej stronie.

Opracowano na podstawie informacji firmy Integart