Finał HP Latex On the Move
23 May 2018 11:02

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja br. do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi, m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.

Ideą HP Latex On the Move było przede wszystkim dostarczenie klientowi biznesowej wartości dodanej. Integart zdecydował się, aby w ramach promocji zaoferować coś, co okaże się naprawdę wartościowe i przełoży się na realne zyski. Zaproponowane narzędzia wpisują się w tę ideę doskonale, gdyż pomagają firmom, które zainwestowały w HP Latex, od razu rozwinąć skrzydła.

Pierwsze z narzędzi – szkolenie „Akademia reklamy” - zaprezentowało zgromadzonym, jak bogata jest oferta produktów, które można dodać do własnego portfolio budując przy tym niezwykle konkurencyjną ofertę ciekawych aplikacji. Wiele z zaprezentowanych rozwiązań było związanych bezpośrednio z HP Latex. W szczególności zagadnienia dotyczące ekologicznego druku tapet oraz tekstyliów przypadły do gustu uczestnikom szkolenia, które poprowadzili Dariusz Rosłoń i Tomasz Góźdź.

W całym projekcie bardzo ważne było szkolenie przeprowadzone przez Damiana Wilperta – profesjonalnego trenera biznesu, autora książek „Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku” oraz „Pasja wystąpień publicznych”, człowieka o niezwykłej wiedzy w dziedzinie wystąpień publicznych, autoprezentacji, prezencji handlowej i innych aspektów, które pomagają jeszcze skuteczniej sprzedawać. Właśnie to szkolenie wywarło na uczestnikach HP Latex On the Move największe wrażenie. Po całym dniu szkoleń w piątkowy wieczór wspólnie z klientami przy kolacji przyszedł czas na bliższe poznanie się i nawiązanie biznesowych relacji.

W sobotę uczestnicy eventu wzięli udział w prezentacji przedstawiciela TOYOTA Dobrygowski. Była to doskonała okazja do poznania zasad bezpiecznej jazdy oraz modelu samochodu, który uczestnicy otrzymali w ramach promocji HP Latex On the Move: TOYOTY YARIS PREMIUM+CITY, 1,5_VVT-IE, 6M/T. Spośród 15 firm jedna, w ramach kampanii decydując się na zakup dwóch urządzeń HP Latex 3200 oraz 335, otrzyma od nas pakiet narzędzi, którego składową stanowi samochód TOYOTA CH-R.

W sobotę nastąpiło również odebranie kluczy do samochodów Toyota Yaris. Wszystkie pojazdy zostały oznakowane według autorskiego projektu HP Latex On the Move. Projekt zakłada spójną identyfikację wszystkich pojazdów, którą personalizowały logotypy klientów. W zależności od kolorystyki znaku firmowego samochody mają dodatkowo oklejone w wybranym kolorze lusterka i przednią listwę, co niektórym autom dodaje wyjątkowego charakteru. Przekazane pojazdy stanowią nie tylko narzędzie do przemieszczania się, ale są też jedną z najskuteczniejszych form reklamy dla firm biorących udział w kampanii. Równolegle promują technologię druku HP i innowacyjne media, które klienci mogą stosować w swoich projektach. W bagażniku każdego z pojazdów znalazł się także pakiet narzędzi dodatkowych: Media Case oraz Media Box - pełne próbek i wzorników, które wszystkim handlowcom znacznie ułatwią prezentację oferty bezpośrednio u klienta. Każdy z partnerów doposażył auta w drobne narzędzia i upominki.

Nietypowa promocja na zakup urządzeń, jaką jest HP Latex On the Move zaoferowana przez Integart, to zdecydowanie nowa jakość i wysoko postawiona w branży poprzeczka sposobu wspierania klientów w rozwoju ich firm. Klienci byli wyraźnie poruszeni możliwościami, jakie dają dołączone do drukarki HP Latex narzędzia i jak wielki wpływ na działalność ich firm mogą one mieć. Integart dziękuje za udział wszystkim uczestnikom oraz gościom specjalnym – BZ WBK Leasing i TOYOTA Dobrygowski. Już wkrótce zostanie opublikowany materiał wideo z tego wydarzenia.

Opracowano na podstawie informacji firmy Integart