Nowa struktura działu sprzedaży Heidelberg Polska
23 May 2018 14:52

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nowoczesne technologie oraz dynamicznie zmieniający się rynek wywierają również znaczący wpływ na branżę poligraficzną. Firma Heidelberg Polska w ślad za zmianami w całej grupie rozpoczęła proces wdrażania nowej struktury organizacyjnej. Dotyczy to najważniejszych obszarów funkcjonowania takich jak serwis i sprzedaż, ale również komunikacji marketingowej.

Wdrażanie strategii „Heidelberg goes digital” oraz nowe podejście w działaniu koncernu już przekładają się na pełniejsze wykorzystanie posiadanego potencjału do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami firmy. W praktyce zastosowanie najnowszych technologii odpowiada nowym wyzwaniom i rozwojowi drukarń przyszłości w świecie Przemysłu 4.0.

Na bazie dotychczasowej struktury sprzedaży wprowadzono zupełnie nową organizację sprzedaży. Stanowisko dyrektora nowego Działu Sprzedaży Bezpośredniej objął Łukasz Żarnecki. Dyrektorem nowego działu e-Commerce i Marketingu został Wojciech Mataczyński. Tomasz Jasiński pełni funkcję dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży i Doradztwa. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Krzysztofa Wojdana powierzono mu stanowisko Szefa Sprzedaży ds. Klientów Grupowych.

Formalnie nowa struktura wejdzie w życie z dniem 1.06.2018 r.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska