Xerox Forum po raz pierwszy w Warszawie
30 May 2018 11:01

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniach 21-24 maja br. w Warszawie odbywał się Xerox Premier Partners Congress, największe wydarzenie w branży komunikacji graficznej (GC) Xerox w tym roku.

Nasza branża się zmienia i to w wielu obszarach. Przechodzimy intensywnie okres cyfryzacji, wzrostu znaczenia inkjetu, możliwości kserograficznych czy działania w zgodzie z zasadą wartości dodanej - twierdzi Hubert Soviche, vice president of Graphic Communications for International Operations, Xerox. – Podczas naszego spotkania chcieliśmy pomóc partnerom i resellerom przygotować się do tych zmian i sprawić, że będą czerpać z nich zyski.”

Spotkanie zgromadziło łącznie ponad 500 klientów i partnerów Xerox z całego świata (w tym prawie 50 z Polski) i zostało połączone z dorocznym panelem Xerox Poland Elite Club oraz z premierą najnowszego urządzenia Iridesse.

Jest to szybka, sześciostacyjna i jedyna cyfrowa maszyna, która łączy druk czterokolorowy z dwoma suchymi tuszami w odcieniach metalicznego złota i srebra oraz bezbarwnego w jednoprzebiegowej formie. Daje szansę na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na trudnym rynku zdobień. Na zakup tego urządzenia, jako pierwsza w Europie, zdecydowała się polska firma Badge4U.

Iridesse potrafi to, czego inne urządzenia nie potrafią. Ale najważniejsze jest to, co daje w ten sposób klientom – twierdzi Ragni Mehta, vice president, general manager, Cut Sheet Business, Xerox. – Stworzyliśmy maszynę, której zadaniem jest realizacja specjalnych efektów i cyfrowych uszlachetnień w rozsądnej cenie i w prostszy sposób. Dzięki temu nasi klienci mogą pozyskać nowych zleceniodawców i rozwijać się.”

Podczas spotkania uczestnicy wysłuchali prezentacji na temat ewolucji druku czy kierunków jego rozwoju. Oprócz tego mówiono o marketingowych aspektach prowadzenia działalności, planowaniu biznesowym czy inwestycjach.

Zarówno biznes, jak i klienci szukają nowych sposobów na to, żeby wyróżnić się ze swoim produktemdodaje Andrew Copley, president, Graphic Communications Solutions, Xerox.Nasze portfolio druku produkcyjnego dostarcza kosztowo ekonomicznych, jakościowych i personalizowanych produktów, co przekłada się na generowanie zysków.”

Xerox Premier Partners Congress to część szerszej inicjatywy Xerox Forum, w ramach której odbywa się także spotkanie Graphic Communications Reseller Congress. To szansa na zdobycie nowej wiedzy, cennych wskazówek marketingowych i spotkanie z ekspertami z branży.

Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox