10 lat Ikonos na targach FESPA
4 Jun 2018 12:50

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tegoroczna edycja FESPY była dla marki Ikonos edycją jubileuszową. W tym roku marka Ikonos obchodzi swoje dziesięciolecie i jednocześnie była to jej 10. obecność z rzędu na tych targach. Podczas tegorocznej, 4-dniowej edycji wystawy stanowisko Media Ikonos odwiedziła ogromna liczba zainteresowanych osób. Specjaliści z fabryki Ikonos przeprowadzili bezpośrednie rozmowy i spotkania z ponad 200 gośćmi.

Pierwsze targi z udziałem firmy Media Ikonos miały miejsce dekadę temu w Amsterdamie. Przez całą imprezę niewielkie stanowisko, liczące niecałe 12 m2 odwiedziło kilka osób. Każdy rok działalności zespołu Ikonos to kolejne doświadczenia, które na przestrzeni lat były wykorzystywane do planowania kolejnych kroków w fabryce firmy.

Przygotowania do FESPA 2018 trwały cały rok. W porównaniu z pierwszą edycją targów stoisko Ikonos powiększyło się aż o 400 proc.

Jak co roku polski producent zaprezentował swoje sztandarowe materiały do druku wielkoformatowego. Odbyła się także prezentacja nowości prosto z opolskiej fabryki. Eksperci Ikonos byli do dyspozycji wszystkich zainteresowanych materiałami do druku i dekoracji wnętrz.

Oprócz dawki informacji technicznych dotyczących rodzimych materiałów goście mogli zobaczyć na żywo proces ich zadruku z wykorzystaniem japońskich ploterów marki Mutoh, która jest partnerem technicznym Ikonos.

Po tegorocznych targach dyrektor Działu Sprzedaży, Tamer Rishmawi podsumował: ”Na targach FESPA 2018 zdobyliśmy dużo nowych kontaktów, a to oznacza, że pracujemy coraz lepiej. Na naszej mapie odbiorców dodaliśmy kilka kolejnych nowych rynków i liczba ta obecnie przekracza 65 krajów, co jest naszym niewątpliwym sukcesem. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuje się kilkoma językami (…), dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Wielojęzyczność pomogła nam zdobyć zaufanie na zagranicznych rynkach.(...) Jesteśmy zainspirowani po FESPA Global Print Expo i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z Wami. Do zobaczenia za rok na targach FESPA 2019 w Monachium!”

Opracowano na podstawie informacji firmy Atrium