Tegoroczna edycja FESPY była dla marki Ikonos edycją jubileuszową. W tym roku marka Ikonos obchodzi swoje dziesięciolecie i jednocześnie była to jej 10. obecność z rzędu na tych targach. Podczas tegorocznej, 4-dniowej edycji wystawy stanowisko Media Ikonos odwiedziła ogromna liczba zainteresowanych osób. Specjaliści z fabryki Ikonos przeprowadzili bezpośrednie rozmowy i spotkania z ponad 200 gośćmi.
Pierwsze targi z udziałem firmy Media Ikonos miały miejsce dekadę temu w Amsterdamie. Przez całą imprezę niewielkie stanowisko, liczące niecałe 12 m2 odwiedziło kilka osób. Każdy rok działalności zespołu Ikonos to kolejne doświadczenia, które na przestrzeni lat były wykorzystywane do planowania kolejnych kroków w fabryce firmy.
Przygotowania do FESPA 2018 trwały cały rok. W porównaniu z pierwszą edycją targów stoisko Ikonos powiększyło się aż o 400 proc.
Jak co roku polski producent zaprezentował swoje sztandarowe materiały do druku wielkoformatowego. Odbyła się także prezentacja nowości prosto z opolskiej fabryki. Eksperci Ikonos byli do dyspozycji wszystkich zainteresowanych materiałami do druku i dekoracji wnętrz.
Oprócz dawki informacji technicznych dotyczących rodzimych materiałów goście mogli zobaczyć na żywo proces ich zadruku z wykorzystaniem japońskich ploterów marki Mutoh, która jest partnerem technicznym Ikonos.
Po tegorocznych targach dyrektor Działu Sprzedaży, Tamer Rishmawi podsumował: ”Na targach FESPA 2018 zdobyliśmy dużo nowych kontaktów, a to oznacza, że pracujemy coraz lepiej. Na naszej mapie odbiorców dodaliśmy kilka kolejnych nowych rynków i liczba ta obecnie przekracza 65 krajów, co jest naszym niewątpliwym sukcesem. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuje się kilkoma językami (…), dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Wielojęzyczność pomogła nam zdobyć zaufanie na zagranicznych rynkach.(...) Jesteśmy zainspirowani po FESPA Global Print Expo i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z Wami. Do zobaczenia za rok na targach FESPA 2019 w Monachium!”
Opracowano na podstawie informacji firmy Atrium