Rekord frekwencji na stoisku Canon podczas FESPA 2018
12 Jun 2018 14:25

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Rekordowa liczba gości odwiedziła stoisko Canon podczas FESPA 2018. Tegoroczne stoisko było największym w całej historii uczestnictwa firmy w wydarzeniu, a liczba 11 000 odwiedzających – obecnych i potencjalnych klientów Canon – przerosła oczekiwania organizatorów.

Jednym z najciekawszych elementów stoiska Canon była – zaprojektowana przez Rolan Robotics, partnera Canon – technologia całkowicie zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia na ploterze płaskim Océ Arizona 6170 XTS ze zintegrowanym stołem do cięcia Océ ProCut. Na stoisku zaprezentowany został także proces drukowania natychmiast suchych grafik na Océ Colorado 1640, które są automatycznie ładowane do urządzenia tnącego Fotoba, dzięki czemu automatyzują procesy i zwiększają możliwości produkcyjne dostawców usług druku graficznego.

Mark Lawn, dyrektor, Graphic & Communications Group, Canon Europe komentuje: „Podczas ubiegłorocznej edycji targów FESPA Canon był na ustach wszystkich w związku z zaprezentowaniem nowej technologii UVgel. W tym roku odwiedzający mogli zarówno zobaczyć na żywo proces druku na Océ Colorado 1640, jak i wysłuchać opinii obecnych na stoisku klientów Canon, którzy korzystają z tej technologii na co dzień. Duże poruszenie wywołała także technologia zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia, który inspirował dostawców usług druku do jeszcze większej automatyzacji produkcji i osiągnięcia przewagi konkurencyjnej dzięki innowacyjnemu połączeniu urządzeń cyfrowego druku Canon i technologii Rolan Robotics.

Z rozmów z gośćmi na naszym stoisku podczas FESPA wynikało, że istnieje ogromne zapotrzebowanie na aplikacje wielkoformatowe, co stanowi główny czynnik motywujący dostawców usług druku do opracowywania nowych strategii rozwoju swojej oferty. Zaawansowane możliwości ploterów płaskich i urządzeń rolowych Canon w połączeniu z technologiami naszych partnerów pokazały, w jaki sposób podchodzimy do tworzenia zupełnie nowych możliwości w zakresie automatyzacji produkcji różnorodnych aplikacji”.

Dla Canon FESPA 2018 była także okazją do zaprezentowania – na przykładzie konkretnych wdrożeń Océ Colorado 1640 u klientów z regionu EMEA – pozytywnego wpływu na biznes dostawców usług druku. To również zaowocowało wieloma nowymi zamówieniami na urządzenia rolowe z technologią UVgel bezpośrednio na stoisku.

Dążenie dostawców usług druku do rozwijania możliwości produkcyjnych o nowe aplikacje było jednym z głównych tematów poruszanych podczas FESPA 2018, dlatego na stoisku Canon zaprezentowano bardzo szerokie portfolio aplikacji do różnorodnych zastosowań, m.in. wysokiej jakości materiały promocyjne, opakowania czy elementy wystroju wnętrz.

Klientów już posiadających plotery płaskie tłumnie przyciągnął premierowy pokaz Océ Touchstone – zintegrowanej technologii wielowarstwowego druku cyfrowego do zastosowań graficznych, dekoracyjnych i zadruku opakowań na urządzeniach Océ Arizona. Nowa technologia może być wykorzystywana m.in. do odtworzenia różnorodnych, nietypowych faktur na medium, np. kamienia, cegły, drewna czy kafelków, czyli elementów znajdujących zastosowanie np. w branży wnętrzarskiej czy przy produkcji luksusowych opakowań.

Mark Lawn podsumowuje: „Ponad połowa wszystkich obecnych na targach FESPA gości odwiedziła nasze stoisko. Jest to dla nas dowód uznania dla silnej i stale rosnącej pozycji na rynku cyfrowych rozwiązań wielkoformatowych. Tym bardziej, że wszystkich wystawców było ponad 700. Rozmowy prowadzone z klientami uzmysłowiły nam, jak ogromny potencjał rozwoju w oparciu o nowe technologie druku drzemie w firmach oraz jak ważne dla klientów jest długofalowe partnerstwo i wsparcie biznesowe sprawdzonego partnera, jakim jest Canon. Dzięki licznym przykładom wdrożeń, prezentowanym przez naszych klientów na stoisku, uwolniliśmy też nowe pokłady energii u naszych potencjalnych klientów, dla których bardzo ważna jest całościowa wizja rozwoju i realizacja nowych, bardziej zaawansowanych usług w ramach swojej oferty”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Canon