Contiweb formalizuje swoją niezależność
21 Aug 2018 09:36

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Contiweb, renomowany specjalista w dziedzinie rozwoju, produkcji i sprzedaży nowoczesnych technologii oraz komponentów do druku zwojowego, ogłosił rozpoczęcie niezależnej działalności rynkowej. Formalizacja niezależności Contiweb zbiega się z 40. rocznicą powstania firmy. Przedstawiciele przedsiębiorstwa spodziewają się umocnienia pozycji lidera w zakresie rozwiązań offsetowych i wzmocnienia oferty firmy na rynku cyfrowym, jak również w branży etykiet i opakowań.

Wcześniej Contiweb była spółką zależną od firmy Goss International, która połączyła się z manroland web systems. Obecnie Contiweb będzie nadal działać pod nadzorem American Industrial Partners (AIP), firmy inwestycyjnej zajmującej się budową średniej wielkości przedsiębiorstw przemysłowych.

Świętujemy podwójny kamień milowy” - mówi Bert Schoonderbeek, dyrektor zarządzający Contiweb i dodaje: „Poza tym, że nadal rozwijamy rozwiązania, które są odpowiedzią na wyzwania naszych klientów, nowy kierunek pozwoli nam również na podniesienie świadomości marki na całym świecie i nawiązanie ścisłej współpracy z klientami, dostawcami, a także różnorodną grupą partnerów OEM, w tym Goss i manroland.

W ciągu ostatnich 40 lat zbudowaliśmy silną pozycję w dziedzinie offsetu rolowego dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom opartym na wynikach. Obejmują one m.in. suszarkę Contiweb Ecoset, która zapewnia klientom wysoką wydajność energetyczną, a ostatnio także Contiweb Thallo - system rolowy do druku offsetowego opakowań. Ponieważ rynek opakowań giętkich wciąż rośnie w stałym tempie, uważamy, że szczególne cechy produkcyjne tego urządzenia odegrają istotną rolę w poszerzeniu bazy klientów i umocnieniu naszej pozycji w tym sektorze”.

Przez cztery dekady Contiweb opracował szeroką ofertę narzędzi i usług usprawniających biznes, aby zoptymalizować produktywność i zwiększyć konkurencyjność swoich klientów. Innowacje obejmują globalną 24-godzinną dostawę części, dział pomocy technicznej, zapewniający klientom całodobową obsługę w celu utrzymania dyspozycyjności i zwiększenia przepustowości.

Komentując wpływ niezależności Contiweb na klientów, Rutger Jansen, dyrektor ds. sprzedaży w Contiweb, wyjaśnia: „Nasz kanał usług i komunikacji pozostaje niezmieniony zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów. Będziemy nadal współpracować bezpośrednio z europejskimi i amerykańskimi firmami oraz wzmacniać nasze relacje z klientami spoza tego regionu poprzez stworzenie globalnej sieci sprzedaży i usług.”

Schoonderbeek podsumowuje: „Chcielibyśmy pogratulować zarówno Gossowi, jak i manrolandowi fuzji, a szczególnie podziękować Gossowi za ciągłe wsparcie na przestrzeni lat. Z niecierpliwością czekamy na rozwój tej długotrwałej relacji oraz wypracowanie nowych możliwości biznesowych.”

Na podstawie informacji firmy Contiweb opracowała BZ