Mark Andy na Sympozjum Poligraficznym firmy Chespa
4 Dec 2018 10:50

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

21. Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa stało się okazją do przedstawienia firmy Mark Andy i jej portfolio osobom reprezentującym branżę druku szerokowstęgowego.
Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa przyciągnęło w tym roku ponad 400 osób z 12 krajów, głównie z Polski. Łukasz Chruśliński, sales manager w Mark Andy Poland, przedstawił historię, dorobek i portfolio amerykańskiego producenta, koncentrując się na rozwiązaniach, jakie mogą być – zdaniem Mark Andy – atrakcyjne dla drukarń szerokowstęgowych, których przedstawiciele stanowili gros uczestników konferencji. „Rynek ten, podobnie jak inne segmenty branży poligraficznej, dotyka problem spadających nakładów. W tej sytuacji drukarnie poszukują sposobów na zwiększenie wydajności, m.in. poprzez przeniesienie części produkcji na mniejsze czy też węższe maszyny – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w Mark Andy Poland. – M.in. z tego względu nasza prezentacja spotkała się ze sporym zainteresowaniem. Okazuje się bowiem, że część drukarń uczestniczących w sympozjum rozważa inwestycję w maszynę wąskowstęgową, a nawet cyfrową”.
Podczas towarzyszącego prezentacji filmu przedstawiona została maszyna Performance Series P7, zainstalowana w warszawskim centrum pokazowym Mark Andy. Łukasz Chruśliński wskazywał na kluczowe zalety tego rozwiązania: system druku w technologii laminacji bezrozpuszczalnikowej, uniwersalność, szybkie przezbrajanie i narządzanie oraz prędkość dochodzącą do 300 m/min, a także prosta, ergonomiczna obsługa.
Poza udziałem w części konferencyjnej firma Mark Andy wydrukowała we współpracy z gospodarzem – firmą Chespa (która dostarczyła własnej produkcji farby) – specjalne etykiety na wodę, dystrybuowaną wśród uczestników.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy