Xerox z nagrodami od IDC MarketSpace i Keypoint Intelligence – Buyers Lab
1 Feb 2019 09:36

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Technologia, usługi, oprogramowanie i aplikacje Xerox zdobywają uznanie w branży. Firma została mianowana liderem przez IDC MarketSpace w dziedzinie druku kontraktowego i usług związanych z dokumentami. Xerox zdobył także nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab.

Oba te wyróżnienia potwierdzają pozytywny wpływ Xerox na sposób wykonywania pracy w najbardziej bezpieczny, zautomatyzowany i prosty sposób - powiedziała Joanne Collins Smee, dyrektor handlowa Xerox. - Uhonorowanie za pracę, w którą wierzymy, jest niezwykle satysfakcjonujące i sprawia, że jeszcze większym wyzwaniem staje się bycie technologiczną potęgą, która nieustannie dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania.”

Xerox został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Contractual Print and Document Services Hardcopy 2018-2019 Vendor Assessment.

Raport potwierdza długoletnią pozycję Xerox jako lidera na rynku oraz szerokie portfolio rozwiązań w zakresie oprogramowania i usług - powiedział Robert Palmer, wiceprezes ds. badań w IDC Imaging, Printing and Document Solutions Group. - Koncentracja na bezpieczeństwie i transformacji cyfrowej wyraźnie pomogła wyróżnić Xerox na tle konkurencji.”

W raporcie IDC MarketScape zauważono, że „Xerox dąży do dostarczenia czegoś więcej niż tylko rozwiązań w zakresie druku, oferując kompleksowe zarządzanie całą infrastrukturą biurowego obiegu dokumentów”. Inne mocne strony odnotowane w raporcie to oferta Xerox w zakresie bezpieczeństwa, globalny model dostarczania usług, elastyczność i skalowalność zarządzania drukiem oraz doświadczenie na rynku.

Już po raz piąty Xerox zdobył też prestiżową nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab. Według analityków grupy w zdobyciu nagrody pomogła szeroka gama aplikacji wielofunkcyjnych drukarek (MFP) Xerox, stworzonych przez firmę i jej partnerów.

Odnotowano również szereg rozwiązań do obrazowania dokumentów,
w tym Xerox's Smart Workplace Assistant, DocuShare, Workplace Suite, Easy Translator App oraz Xerox's Workflow Automation Services.

Obrazowanie dokumentów nadal ewoluuje, z naciskiem na aplikacje programowe, a ostatnio jeszcze silniej na aplikacje MFP - powiedział Jamie Bsales, dyrektor ds. analizy rozwiązań, Keypoint Intelligence - Buyers Lab. - Nasza analiza pokazuje, że Xerox jest w czołówce tego ruchu dzięki strategii „Workplace Assistant” i bogatemu portfolio tradycyjnych aplikacji.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox