7. Sympozjum Druku Online
4 Feb 2019 09:33

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniach 3 i 4 kwietnia 2019 roku w Monachium po raz siódmy odbędzie się Online Print Symposium – Sympozjum Druku Online. Jego organizatorzy – bvdm (Bundesverband Druck und Medien e.V.) oraz zipcon consulting GmbH - zapowiadają ponad 15 międzynarodowych prelegentów, 10 wystawców partnerskich i ponad 300 uczestników.

Pod hasłem „Think Global - Print Online” wybrani eksperci z branży oraz czołowi prelegenci z branż przemysłowej i handlowej dadzą uczestnikom unikalny wgląd w strategie i działania ich firm, jak również wskażą trendy, rozwój i pionierskie koncepcje. Tematy takie jak transformacja cyfrowa, nowe drogi dotarcia do klienta, innowacyjne technologie i procesy produkcyjne, jak również rozwój w zakresie internacjonalizacji charakteryzują sektor druku online i nieustannie stawiają nowe wyzwania.

Robert Keane, prezes Cimpress, internetowej firmy poligraficznej, która w ostatnich latach zrewolucjonizowała branżę drukarską, zainicjuje dyskusję po otwarciu pierwszego dnia sympozjum. W swoim wystąpieniu omówi kwestie dotyczące kluczowych technologii i procesów przyszłości, oceni robotykę i sztuczną inteligencję, przyjrzy się modelom biznesowym, których można się spodziewać po tych technologiach i wyjaśni, w jaki sposób Cimpress zajmie pozycję w kolejnej fali transformacji przemysłowej.

Drugiego dnia sympozjum dr Holger Schmidt, Network Economist/TU Darmstadt, wyjaśni w swoim wystąpieniu zagadnienie platform jako nadrzędnego modelu biznesowego na wielu rynkach cyfrowych, wskaże najważniejsze fakty i przedstawi najciekawsze pomysły na to, w jaki sposób druk online może znaleźć drogę do świata platform w przyszłości.

„Dla mnie osobiście te dwa wystąpienia będą jednymi z najważniejszych punktów nadchodzącego Online Print Symposium – mówi Bernd Zipper, prezes zarządu zipcon consulting GmbH. - Z pewnością zainspirują one niejednego uczestnika do refleksji lub działania w kierunku pozycjonowania się bądź poszerzania własnej pozycji na stale zmieniającym się rynku. Online Print Symposium jest wiodącym międzynarodowym wydarzeniem w branży. Jeśli chcesz być jego częścią, powinieneś szybko zgłosić swój udział, ponieważ liczba uczestników jest w tym roku również ograniczona.”

„Dzięki Online Print Symposium stworzyliśmy platformę, na której konkurenci mogą wymieniać informacje i doświadczenia oraz wspólnie oceniać trendy – dodaje Jens Meyer, prezes zarządu printXmedia Süd GmbH, reprezentujący współorganizatora wydarzenia. - Ponadto OPS jest spotkaniem, które inspiruje całą branżę poligraficzną. Duże międzynarodowe zainteresowanie pokazuje, że sympozjum stało się jednym z najważniejszych wydarzeń dla druku online na świecie.”

Na podstawie informacji organizatorów opracowała AN