Udany debiut firmy Introzap na RemaDays
20 Feb 2019 14:08

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podczas premierowej obecności na targach RemaDays Warsaw 2019 firma Introzap prezentowała przykłady opakowań luksusowych z tektury litej, wykonanych w zaawansowanych liniach produkcyjnych marki Kolbus (której Introzap jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce). Ponadto można było uzyskać informacje na temat maszyn BCS Autobox (firmy przejętej jesienią ub.r. przez Kolbus) przeznaczonych do wytwarzania opakowań z tektury falistej.
„Nasz targowy debiut na RemaDays Warsaw uważamy za udany – mówi Jolanta Szafranek, odpowiedzialna za marketing w firmie Introzap. – Prezentowane na stoisku opakowania, wykonane z udziałem maszyn Kolbus, przyciągały uwagę wielu odwiedzających nas gości, zwłaszcza – co naturalne – z sektora produkcji opakowań. Jednak z uwagi na charakter targów, w dużej mierze skierowanych do branży reklamowej, odnotowaliśmy sporo odwiedzin ze strony firm także z tego segmentu rynkowego. Nie zabrakło właścicieli marek, poszukujących nowych rozwiązań, które pozwolą uatrakcyjnić i podnieść walory wzrokowe opakowań ich produktów. Z tego też względu rozmowy biznesowe na naszym stoisku dotyczyły głównie opakowań luksusowych z tektury litej”.
W ofercie firm Kolbus i Introzap od kilku już lat znajdują się zaawansowane maszyny do ich produkcji, wśród których flagowym rozwiązaniem jest linia BOXline. To modułowy system, umożliwiający dopasowanie konfiguracji do specyfiki produkcji i oczekiwań końcowych klientów. „Targi RemaDays potwierdziły trend wzrostowy, jeżeli chodzi o opakowania premium – kontynuuje Jolanta Szafranek. – Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej w dużej mierze to opakowanie, jego atrakcyjny wygląd, wskazuje na wartość dodaną oferowaną przez znajdujący się w środku produkt i decyduje o sukcesie rynkowym bądź jego braku. Rośnie znaczenie uszlachetnień, efektów specjalnych, niebanalnych wykończeń – wszystko to jest możliwe do zrealizowania z udziałem linii Kolbus. Mamy zatem nadzieję, że jej promocja na sukcesywnie odbywających się imprezach targowych, także dedykowanych opakowaniom, przełoży się na kolejne wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych”.
Targi RemaDays były też okazją do promocji rozwiązań BCS dedykowanych produkcji opakowań z tektury falistej, które pojawiły się w ofercie firmy Introzap kilka miesięcy temu. „To efekt przejęcia marki BCS Autobox przez naszego strategicznego partnera biznesowego – firmę Kolbus – mówi Jolanta Szafranek. – Po raz pierwszy wspólnie pojawiliśmy się na poznańskich targach Taropak, następnie – na wystawie ExpoOPAKOWANIA w Sosnowcu. Dzięki rosnącej intensywności naszych działań marketingowych świadomość rynku o ubiegłorocznej fuzji jest coraz większa”.
„Bardzo nas to cieszy, gdyż baza maszyn BCS Autobox zainstalowanych w Polsce jest całkiem spora – dodaje Adam Pietrasik, specjalista ds. sprzedaży w firmie Introzap. – Pracują one zarówno w firmach specjalizujących się w produkcji opakowań, jak i u końcowych użytkowników, którzy uznali, że posiadanie własnej linii wytwórczej – zamiast podzlecania krótkich i średnich serii na zewnątrz – jest bardziej opłacalne. Maszyny BCS Autobox to bardzo przyjazne dla użytkownika, kompaktowe i ekonomicznie uzasadnione rozwiązania, więc mamy nadzieję na dynamiczny przyrost ich instalacji na polskim rynku”.
Kolejna okazja do spotkania z przedstawicielami firmy Introzap i oferowanymi przez nią rozwiązaniami nadarzy się już w kwietniu br. „Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nas na targach RemaDays Warsaw i już dzisiaj zapraszamy na nasze stoisko podczas kolejnej edycji targów Packaging Innovations w Warszawie. Mamy nadzieję, że przyniosą one kolejne, interesujące spotkania biznesowe” – podsumowuje Jolanta Szafranek.

Opracowano na podstawie informacji firmy Introzap