OKI wzmacnia dział marketingu
21 Feb 2019 12:40

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Do zespołu OKI Europe (Polska) dołączył Patryk Wąsowicz, który objął stanowisko product marketing managera i będzie odpowiadał za zarządzanie ofertą OKI w segmencie produktów Office, usług zarządzania drukiem SMART (Smart Managed Document Solutions) oraz rozwiązań dedykowanych m.in. branży detalicznej, oświacie i służbie zdrowia.

W związku z rozwojem firmy OKI Europe (Polska) rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej na terenie Polski oraz 19 krajów eksportowych. W lutym br. do zespołu dołączył Patryk Wąsowicz. Do jego głównych zadań będzie należało przede wszystkim zarządzanie ofertą produktową OKI w segmencie biurowym, DICOM oraz rozwiązań dla branży detalicznej. Będzie on odpowiedzialny także m.in. za działania marketingowe dotyczące nowych produktów, prowadzenie szkoleń dla kanału partnerskiego, wspieranie projektów sprzedażowych i realizowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie i analizę pozycji produktów OKI na rynku.

Patryk Wąsowicz karierę w branży IT zaczął 20 lat temu jako handlowiec, przez 2 lata był redaktorem w czasopiśmie komputerowym „CHIP”, gdzie zajmował się m.in. tematami związanymi z drukiem. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży poligraficznej i marketingu sektora IT. Od 2014 r. był odpowiedzialny za marketing produktowy oferty biznesowej w firmie Canon w dziale Business Imaging Group. Jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie SWPS, ukończył też podyplomowe studia z zakresu Social Media na tej samej uczelni. Prywatnie jest miłośnikiem off-roadu motocyklowego, kajakarstwa i caravaningu.

Opracowano na podstawie informacji firmy OKI