Chespa ogłasza 5. edycję konkursu „Chespa Packaging Design” na projekt opakowania w dwóch kategoriach: „Na co dzień” i „Na specjalną okazję”.
Nagroda główna w każdej kategorii to 5000 zł.
W konkursie mogą wziąć udział projektanci amatorzy, profesjonaliści i hobbyści.
Kategoria: Na co dzień
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa.
Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40 g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać/reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki.
Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja.
Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.
2. Kategoria: Na specjalną okazję
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach.
Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką.
Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt. Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium.
Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.
Termin nadsyłania prac – 20 kwietnia 2019 r.
Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie
https://www.chespa.eu/konkurs-chespa-packaging-design-2019-5-edycja/
Opracowano na podstawie informacji organizatora