Konkurs „Chespa Packaging Design”
15 Mar 2019 10:27

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Chespa ogłasza 5. edycję konkursu „Chespa Packaging Design” na projekt opakowania w dwóch kategoriach: „Na co dzień” i „Na specjalną okazję”.

Nagroda główna w każdej kategorii to 5000 zł.

W konkursie mogą wziąć udział projektanci amatorzy, profesjonaliści i hobbyści.

  1. Kategoria: Na co dzień
    Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa.
    Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40 g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać/reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki.
    Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja.
    Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

    2. Kategoria: Na specjalną okazję
    Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach.
    Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką.
    Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt. Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium.
    Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Termin nadsyłania prac – 20 kwietnia 2019 r.

Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie

https://www.chespa.eu/konkurs-chespa-packaging-design-2019-5-edycja/

Opracowano na podstawie informacji organizatora