Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev 2019
27 Mar 2019 09:30

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W centrum wystawienniczym IEC-EXPO Kiev swoją ofertę mogło zaprezentować ponad 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.
Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz 10. Wystawcy mieli okazję zaprezentować się w sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev stała się prawdziwym świętem reklamy. Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas wieczoru wystawców, który odbył się w klubie bowlingowym „Kosmix”, statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w 5 kategoriach: Gifts, Sign&Visual, Importer, Tech oraz Print. 15 marca zostały ogłoszone wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w 5 segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych.

Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był telewizor Samsung.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także do poszerzenia swojej wiedzy – takiej, której wykorzystanie może zapewnić jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez 3 dni zarówno wystawcy, jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów był organizowany wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów: Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), czasopismem poligraficznym „PrintPlus”. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej 10. edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych. Do zobaczenia w 2020 roku.

ZOBACZ GALERIĘ Z TARGÓW REMADAYS KIEV!

Opracowano na podstawie informacji organizatora