API na konferencji Label Innovations i wystawie Pack & Spirit
29 Mar 2019 14:47

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W pierwszym tygodniu kwietnia firma API weźmie udział w dwóch wydarzeniach branżowych, odbywających się w Polsce i we Francji. Wśród prelegentów towarzyszącej warszawskim targom Packaging Innovations konferencji Label Innovations (zaplanowanej na 2 kwietnia) znajdzie się m.in. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, która wystąpi z referatem zatytułowanym „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii”. Z kolei goście targów i konferencji Pack & Spirit, odbywających się w dniach 3-4 kwietnia w Reims, będą mieli okazję odwiedzić stoisko API Group, na którym zostaną zaprezentowane jej rozwiązania do produkcji opakowań premium na wyroby spirytusowe.
Konferencja Label Innovations, organizowana już po raz piąty przez drukarnię Etykiety.pl Etigraf, tym razem będzie przebiegać pod hasłem „Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”. Wydarzenie odbędzie się 2 kwietnia br. (początek o godz. 9:30) w Centrum Expo XXI w Warszawie, będąc jednym z kilku wydarzeń towarzyszących targom Packaging Innovations 2019. Wśród prelegentów po raz kolejny znajdą się przedstawiciele API Folie Polska. Występująca w ramach 1. bloku konferencji (o godz. 10:40) Katarzyna Kozińska przybliży jej uczestnikom wizję API, dotyczącą rozwoju opakowań premium w kontekście coraz większej świadomości proekologicznej konsumentów oraz ich rosnących oczekiwań względem zgodności finalnych produktów z polityką zrównoważonego rozwoju. „Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to, z jakich materiałów wykonane są opakowania nabywanych produktów. Pojawiają się pytania o odnawialność, recykling, możliwość przetwarzania w obecnie działających liniach utylizacyjnych. Temu właśnie będzie poświęcona nasza prezentacja, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu premium. Uczestnikom konferencji przybliżymy również najnowszą edycję przewodnika API po świecie opakowań – „API Trends Folio 2019/2020”. Uwzględnia on obecne i przyszłe trendy w dziedzinie projektowania opakowań i etykiet, także w kontekście proekologicznych oczekiwań właścicieli marek i ich klientów. Serdecznie zapraszam do udziału w 5. edycji Label Innovations”.
Dzień później w Reims rozpocznie się dwudniowa wystawa i konferencja Pack & Spirit, gromadząca przedstawicieli międzynarodowych marek oraz dostawców opakowań luksusowych, przeznaczonych do wina i innych wyrobów alkoholowych. Jednym z założeń przyświecających organizatorom jest prezentacja obecnych i przyszłych trendów, decydujących o kształcie całego sektora napojów luksusowych.
API Group tradycyjnie już znajdzie się wśród wystawców tego wydarzenia. Na jej stoisku będą prezentowane m.in. nowe serie folii do tłoczenia na gorąco – CB i UB – których zastosowanie ma uczynić finalne opakowanie atrakcyjnym i przyciągającym wzrok. Targowa prezentacja będzie skierowana do drukarń, projektantów opakowań i właścicieli marek, poszukujących materiałów eksploatacyjnych umożliwiających uzyskanie efektów specjalnych, wyróżniających towar eksponowany na półce sklepowej.
Seria CB to nowa folia do tłoczenia na gorąco, oferująca też możliwość jej zadrukowywania. Jak zapewnia producent, oferuje ona jasne, metaliczne i odblaskowe wykończenie. Opcja nadruku – już po naniesieniu folii na podłoże – znacząco zwiększa spektrum jej zastosowań.
Seria UB z kolei została zaprojektowana z myślą o uzyskiwaniu wyrazistych, niebanalnych efektów końcowych na trudnych podłożach, np. powierzchniach porowatych czy chłonnych. Przeznaczona jest do produkcji opakowań na wino i inne wyroby alkoholowe.
Na stoisku targowym będzie prezentowana również publikacja „API Trends Folio” (edycja 2019/2020) oraz pozostałe produkty z portfolio API dedykowane segmentowi spirytusowemu. Zespół specjalistów API będzie demonstrował podczas tego wydarzenia możliwości, jakie niesie ze sobą zastosowanie rozwiązań firmy w kontekście wzmocnienia przekazu marki i wyróżnienia opakowań na produkty eksponowane w sprzedaży detalicznej. Za przykłady posłużą zrealizowane w ostatnich 12 miesiącach wdrożenia u znaczących globalnych marek.
Firma API weźmie też udział w towarzyszącej targom konferencji branżowej. Jej przedstawicielka – Fabienne Le Page wystąpi tu z prezentacją zatytułowaną „API – łącząc styl i proekologiczność”.

Opracowano na podstawie informacji firmy API Group