Xeikon i Technograph podpisali umowę partnerską
11 Apr 2019 12:18

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Xeikon podpisała umowę partnerską z Technographem, polskim przedsiębiorstwem specjalizującym się w dostarczaniu systemów do produkcji i obróbki opakowań. Umowa, sfinalizowana w trakcie Xeikon Café 2019, czyni Technograph dystrybutorem serii Xeikon Cheetah oraz Xeikon 3000, maszyn opartych na technologii suchego tonera, wykorzystywanych w produkcji opakowań.

Technograph został założony w 2011 r. przez obecnych właścicieli Konrada Starościka oraz Piotra Mrozka, którzy połączyli swoją dogłębną wiedzę na temat rynku opakowań i stworzyli przedsięwzięcie biznesowe wspierające polskich dostawców usług druku w tej branży.

Jak wyjaśnia Konrad Starościk: „Polski rynek produkcji opakowań jest nadal zdominowany przez techniki druku offsetowego, jednak wierzymy, że wobec ewolucji marek ku krótszym i silniej wersjonowanym nakładom przyszłością jest druk cyfrowy. Przez ostatnie 5 lat przyglądaliśmy się technologiom cyfrowym w druku i doszliśmy do wniosku, że tylko maszyny Xeikon mogą równać się jakością z offsetem. Robią świetną robotę jako zachęta do przechodzenia z offsetu i flekso na druk cyfrowy.”

„Xeikon był jedynym wyborem z punktu widzenia jakości i jesteśmy pewni, że nasi klienci się z tym zgodzą. Już teraz mamy listę potencjalnych nabywców. Blisko współpracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w znajdowaniu najlepszych rozwiązań, oferujemy na bieżąco wartość dodaną i wsparcie. Cieszy nas fakt, że podejście firmy Xeikon jest identyczne” - dodaje Starościk.

„Jesteśmy zadowoleni, że Technograph, tak ceniony w Polsce dostawca, wybrał technologię Xeikon jako siłę napędzającą wdrażanie cyfrowej technologii w tym kraju - podkreślił Sébastien Stabel, menedżer ds. marketingu w sektorze opakowań firmy Xeikon. - Szykujemy się, by wspierać ich i ich klientów, gdy tylko dostrzegą wartość i wszechstronność, którą zapewniają cyfrowo drukowane opakowania”.

Na podstawie informacji firmy Xeikon opracował TK