Durst otwiera Customer Experience Center
16 Apr 2019 10:11

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech, co stanowi przełom w transformacji tego dostawcy wysoce zintegrowanych usług procesowych.

Wśród ponad 1000 gości, którzy wzięli udział w ceremonii otwarcia nowoczesnego budynku, znaleźli się m.in. klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Prelegentami byli CEO i współwłaściciel Christoph Gamper, właściciele Harald i Christof Oberrauch, burmistrz Brixen Peter Brunner, dziekan Uczelni w Brixen Albert Pixner, członek rady regionalnej Południowego Tyrolu Philipp Achammer oraz Patrik Pedó i Juri Pobitzer z zespołu architektów Monovolume.

W przyszłości Durst planuje zapraszać swoich międzynarodowych klientów do Customer Experience Center o powierzchni 5700 metrów kwadratowych, która uosabia transformację firmy w wysoce wyspecjalizowany, zaawansowany technologicznie biznes. Architektura budynku zakładała koncepcję zintegrowania nowego bloku administracyjnego z obiektami produkcyjnymi. Projekt budynku firmy z wieżą został po raz pierwszy zaprezentowany ponad 50 lat temu, ale nigdy nie został zrealizowany. Architekci Monovolume zrealizowali pierwotną koncepcję i zaprojektowali płaskie, pływające „skrzydło” z sześciokondygnacyjną wieżą. Malowana proszkowo, metalowa fasada ma 850 wielokolorowych, świetlistych okien przypominających piksele. „Pikselowa” fasada nowej siedziby wskazuje również obszary działalności firmy – Durst jest światowym liderem w dziedzinie wysokowydajnych systemów druku: od przetwarzania danych obrazu i drukowania po końcowe wykończenie produktu - wszystko z jednego źródła.

Durst zatrudnia ponad 700 osób i ma ponad 20 filii na całym świecie. Jego historia sięga ponad 80 lat i jest ściśle związana z rodziną Oberrauch, która jest obecnie trzecim pokoleniem właścicieli. Christof Oberrauch przekazał ostatnio firmę synowi, Haraldowi Oberrauchowi. W tym samym czasie Christoph Gamper został mianowany dyrektorem generalnym i dzięki pozycji współwłaściciela ma większy wpływ na działalność firmy. Christoph Gamper przewodził transformacji Dursta, wprowadzał nową strukturę zarządzania oraz nową filozofię biznesową: pasję do technologii i rynków, innowację jako wiodący motyw działania oraz aktywnie współpracował i brał udział w każdym aspekcie tej transformacji.

To bardzo znaczący dzień w długiej historii firmy Durst - powiedział Christoph Gamper. - Nie boimy się przyszłości. Jesteśmy tutaj po to, aby ją kształtować. Mamy najlepszych pracowników, najlepszych klientów i najlepszą technologię. Kierując się innowacją jak mantrą, Durst oferuje kompletne rozwiązania „from pixel to output”, co dobitnie wskazuje na całościowe podejście – od najmniejszych, początkowych elementów do znakomitej, kompletnej i innowacyjnej technologii. Tutaj, w naszej głównej siedzibie, w południowym Tyrolu, w pięknym górskim siedlisku, pomimo koncentracji na maszynach zawsze podmiotem naszych działań będą ludzie za nimi stojący”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Durst