Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
16 Apr 2019 11:57

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zespół Epson Polska zajmujący się sprzedażą biznesową powiększył się w ostatnich miesiącach o 6 nowych osób. Ich doświadczenie i kompetencje będą ogromnie cenne w zagospodarowaniu potencjału polskiego rynku, który coraz szybciej otwiera się na rozwiązania oparte na technologii druku atramentowego.  Nowi pracownicy to: Anna Murawska, Piotr Turowski, Marek Zbarachewicz, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis oraz Adam Wolf – łączy ich profesjonalne wykształcenie i wiele lat doświadczeń na odpowiedzialnych stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów.

„Jest nam niezmiernie miło powitać w Epson Annę, Piotra, Marka, Krzysztofa, Tomasza i Adama. Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok rozwojowy, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy” – mówi Krzysztof Modrzewski, national sales manager w polskim Oddziale Epson.

Anna Murawska jako reseller account manager odpowiada w zespole za wsparcie kanału partnerskiego. Wykorzystuje tam doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w Hewlett Packard (ostatnio HP Inc.) Polska, gdzie działała w podobnym obszarze, zdobywając w 2017 nagrodę Best Partner Business Manager w regionie CEMA.

Także Piotr Turowski ma za sobą kilkanaście lat pracy w HP i Hewlett Packard Enterprise, w których to firmach zajmował się sprzedażą systemów i infrastruktury IT dla biznesu. Na obecnym stanowisku w firmie Epson jest odpowiedzialny rozwój biznesu i wsparcie projektowe po stronie odbiorców końcowych.

Krzysztof Janiec to handlowiec z przeszło 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży, w tym 10-letnim w obszarze B2B w firmach m.in. takich jak Canon czy Xerox. W firmie Epson objął stanowisko MPS sales specialist, na którym wspiera proces ofertowania i sprzedaży systemów zarządzania drukiem w zakresie przygotowywania indywidualnych rozwiązań, ich integracji i wyceny.

Tomasz Lis, jako account manager reseller, zasilił szeregi zespołu sprzedaży biznesowej, by służyć swymi kompetencjami doświadczonego handlowca wspierając partnerów na terenie południowo-wschodniej Polski. Do Epsona przeszedł po 4 i pół roku pracy na podobnym stanowisku w Canonie, karierę w obszarze związanym z drukiem rozpoczął ponad 10 lat temu w firmie Sietom.

Zadaniem Adama Wolfa w roli pre sales technical specialist MPS jest techniczne przedsprzedażowe wsparcie klientów końcowych i partnerów w zakresie technologii i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania. Wysokie kompetencje w tym obszarze zdobył działając przez 25 lat w podobnej roli w firmach Ricoh, Canon, Oce i Xerox.

Za całość sprzedaży wszystkich produktów i rozwiązań dla biznesu (zarówno w zakresie druku, jak i projekcji) na stanowisku senior sales manager odpowiedzialny jest Marek Zbarachewicz. Od lat specjalizuje się w zarządzaniu zespołami handlowymi B2B, szczególnie w obszarze rozwiązań druku. Za jeden z największych sukcesów w dotychczasowej drodze zawodowej uważa szybkie zbudowanie silnego teamu sprzedażowego u poprzedniego pracodawcy - Proxer Sp. z o.o.

Rozwiązania firmy Epson – w szczególności urządzenia druku atramentowego oparte na pozwalającej na obniżenie TCO technologii piezoelektrycznej  - z roku na rok zyskują w Polsce coraz większe grono odbiorców.  W IV kwartale 2018 roku firma Epson odnotowała udział w polskim rynku drukarek atramentowych na poziomie ponad 24 proc., co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu z analogicznym okresem w 2017. W efekcie plasuje to producenta na silnej drugiej pozycji w segmencie urządzeń atramentowych. Konsekwentna rozbudowa zespołu sprzedaży jest dowodem na to, że firma widzi dalszy potencjał wzrostu, szczególnie w obszarze druku biznesowego.

Opracowano na podstawie informacji firmy Epson