Netflix będzie wydawał drukowany magazyn
17 Apr 2019 10:39

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Netflix, światowy lider w dziedzinie streaming video, pracuje obecnie nad wprowadzeniem drukowanego magazynu – poinformowała amerykańska agencja Bloomberg. Magazyn, pod roboczą nazwą „Wide”, o objętości ponad 100 stron, będzie przeznaczony dla profesjonalistów z branży audiowizualnej i dystrybuowany za darmo. Będzie on zawierał informacje na temat seriali i filmów Netfliksa, a także wywiady z osobami pracującymi przy serialach oraz reportaże na ich temat.

Dystrybucja pierwszych egzemplarzy magazynu jest przewidziana w czerwcu br., kiedy to członkowie Amerykańskiej Akademii Telewizyjnej głosują nad nominacjami do nagród Emmy przyznawanych za produkcję telewizyjną. Najbliższe rozdanie 71. Emmy Awards będzie miało miejsce 22 września br.

Magazyn sieci Netflix będzie również promował przyszłe produkcje i kreacje amerykańskie wśród profesjonalistów sektora audio-video, gdyż przewidziana jest jego dystrybucja podczas różnych eventów.

Według informacji amerykańskiego czasopisma „The Hollywood Reporter” magazyn będzie prawdopodobnie kwartalnikiem. Netflix zwrócił się do Kristy Smith, redaktor naczelnej „Vanity Fair” (edycji dla Zachodniego Wybrzeża), z propozycją objęcia kierownictwa magazynu.

Na podstawie graphiline.com opracowała IZ