FlyerAlarm inwestuje w druk produktów promocyjnych
29 Apr 2019 13:16

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jedna z wiodących drukarń internetowych w Europie – FlyerAlarm intensywnie inwestuje w rozwój działu produktów promocyjnych myśląc o zdobyciu pozycji lidera w branży nadruków reklamowych. Pod szyldem Give Away drukarnia organizuje obecnie dział upominków wprowadzając go do głównej części swojej oferty. Na czele Give Away stanie Pascal Ritter, wcześniej zaangażowany w rozwój produktów drukarni.

Obecnie w ofercie FlayerAlarm znajdziemy kilka tysięcy upominków reklamowych, od gumowych gadżetów antystresowych po promocyjne długopisy i podkładki. Okolicznościowe prezenty można zadrukować firmowym logo, hasłem lub inną wiadomością. Producent oferuje również artykuły spa i kosmetyki, które spersonalizujemy na potrzeby hotelu lub salonu kosmetycznego.

„Give Away oferuje najlepszą reklamę dla firm bez względu na rozmiar zamówienia” - mówi Pascal Ritter i dodaje: „Prezenty są odpowiednie na różne okazje, mogą być wyrazem uznania dla klientów i wzmacniać wpływ przekazów reklamowych, malingów oraz innych działań marketingowych. W przyszłości będziemy nie tylko oferować gotowe upominki w naszym sklepie internetowym, ale także opracujemy, zaprojektujemy i wydrukujemy je w jeszcze bliższej współpracy z klientami. Wzrost popytu na drukowane artykuły promocyjne wynika z rosnących możliwości drukowania atramentowego na elementach stałych. Dotyczy to również szybko rozwijającego się sektora odzieży, w którym pojawienie się nowych drukarek atramentowych zmniejszyło koszty produkcji, jednocześnie zwiększając możliwości ulepszania produktów. Widzimy tu wiele ciekawych perspektyw rozwoju i duży potencjał wzrostu”.

Opracowano na podstawie informacji firmy FlayerAlarm