Działająca 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu drukarnia internetowa Caffeprint.eu zakupiła w ostatnim czasie kolejną maszynę drukującą marki Manroland Sheetfed - R704 LV Evolution. Firma obsługuje agencje reklamowe, drukarnie, a także inne przedsiębiorstwa i instytucje oraz klientów indywidualnych, w zakresie realizacji zleceń od jednej sztuki aż do wysokich nakładów. Jej bieżąca działalność - oparta o własny autorski system web-to-print - a także rosnąca liczba klientów i zleceń, wygenerowały jakiś czas temu potrzebę inwestycji w kolejną offsetową maszynę drukującą. Jak zapewnia kierownictwo Caffeprint.eu zwiększyła ona wydajność zakładu, zredukowała czas potrzebny na produkcję zamówień i wpłynęła na jeszcze wyższą ich jakość.
Jak podkreślają przedstawiciele Caffeprint.eu, inwestycja wpłynęła na rozwój parku sprzętowego tej drukarni. „Sprawnie działający system web-to-print, jakim dysponujemy, pozwolił nam się rozwinąć jakiś czas temu, ale przede wszystkim otworzył on ogromne możliwości dla naszych klientów – mówi Daniel Nowaczyk. - Mogą oni w prosty sposób bez wychodzenia z domu czy biura złożyć u nas swoje zamówienie, a park maszynowy jakim obecnie dysponujemy pozwala nam realizować dla nich produkcję wysokiej jakości i w dobrej cenie”.
Dostarczona do drukarni Caffeprint.eu maszyna R704 LV Evolution obsługuje podłoża od papieru o gramaturze 60 g poprzez folię offsetową aż po karton dwustronny o grubości do 1mm. Dodatkową jej zaletą, co podkreślają przedstawiciele Caffeprint.eu, jest system Inline Inspector – kamera do wykrywania nieprawidłowości w druku (plamek, kropek, zanieczyszczeń). „Innowacyjne rozwiązania, jakie stosujemy w naszym zakładzie dają bezpieczeństwo nam, a także naszym klientom, którzy wiedzą, że na czas otrzymają pracę bez błędów” – podkreśla Daniel Nowaczyk.
„Cieszy nas fakt – podsumowuje Janusz Hajduk - że nasze założenia, towarzyszące tej inwestycji zostały spełnione. Do naszego parku sprzętowego dołączyła maszyna, która wpłynęła na obniżenie kosztów naszej produkcji poprzez skrócenie i optymalizację procesu, co pozwala nam teraz na zwiększenie ilości zamówień realizowanych w tej samej jednostce czasu, a to z kolei przekłada się na nasz dalszy rozwój”.
Na podstawie informacji firmy Manroland opracowała BZ.