HP nabywa OneFlow Systems
3 Jul 2019 11:09

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma HP poinformowała o kupnie biznesu OneFlow Systems, tym samym stając się właścicielem oprogramowania OneFlow. Aplikacja OneFlow została wstępnie opracowana w celu grupowania zamówień składanych za pośrednictwem portali i stron internetowych dla uzyskania optymalnej ścieżki produkcyjnej, a następnie zestawienia różnych produktów w zamówieniu w jeden pakiet, który finalnie ma być dostarczony do klienta końcowego. Oprogramowanie, początkowo opracowane dla potrzeb firmy Precision Printing, w późniejszym czasie zostało przekształcone w oddzielne przedsiębiorstwo OneFlow Systems, by umożliwić wprowadzenie technologii na rynek innych drukarek cyfrowych. Trzy lata temu OneFlow stał się jedną z pierwszych aplikacji firmy partnerskiej dołączonych do pakietu HP PrintOS dla aplikacji w chmurze. Firma HP, określa oprogramowanie OneFlow jako strategiczne narzędzie dla przepływu pracy w rolowych maszynach Indigo i PageWide. Oprogramowanie pozwala na  bezproblemową produkcję, wykorzystując kody kreskowe do identyfikacji i śledzenia postępów oraz automatyzację konfiguracji urządzeń produkcyjnych, dzięki czemu firma taka jak Precision Printing radzi sobie z tysiącami mikro zamówień dziennie.

„Zapotrzebowanie na proste, skalowalne drukowanie na żądanie stale rośnie wraz z wydawcami i markami, a OneFlow Systems uwydatnia ogromne możliwości produkcyjne drukarek komercyjnych - mówi Santi Morera, dyrektor generalny i szef działu rozwiązań graficznych w firmie HP. - OneFlow Systems uzupełnia nasze wiodące w branży rozwiązania w zakresie automatyzacji przepływu pracy i pomoże nam nadal napędzać dynamikę druku cyfrowego dla klientów”.

Przyjmuje się, że OneFlow Systems będzie nadal działać pod kierownictwem Nigela Watsona i Chrisa Knightona. Nie ogłoszono żadnych warunków finansowych umowy.

Na podstawie informacji opublikowanej na portalu PrintBusiness opracowała AP