Heidelberg rozszerza usługę subskrypcji
15 Jul 2019 12:22

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Pierwsze drukarnie, które wypróbowały nowy model subskrypcyjny „pay-per-use” firmy Heidelberg, zanotowały pozytywne wyniki. Jak poinformowała firma, znaczna poprawa efektywności i wydajności u wszystkich klientów, którzy już zarządzają produkcją w oparciu o subskrypcję, wpłynęła na decyzję o dalszym rozszerzaniu usługi subskrypcyjnej. Firma oferuje obecnie zarządzanie całym łańcuchem logistyki materiałów eksploatacyjnych dla swoich klientów subskrypcyjnych. To oparte na aplikacjach rozwiązanie umożliwia drukarniom jeszcze większą elastyczność, dzięki czemu mogą one skupić się bardziej na swoich klientach, podczas gdy Heidelberg zajmuje się zarządzaniem magazynem. Zarządzanie zapasami przez dostawcę bazuje na opartych na chmurze interakcjach z aplikacją Heidelberg Assistant w taki sposób, aby zapewnić klientom subskrypcji pełną przejrzystość w odniesieniu do przepływów towarów. Jak zaznacza firma, Heidelberg na bieżąco współpracuje z klientami w celu rozwinięcia tej funkcji.

Drukarnia Lensing Druck w Dortmundzie jest jednym z pierwszych klientów subskrypcyjnych testującym zarządzane przez dostawcę rozwiązanie inwentaryzacyjne. Inwentaryzacja materiałów eksploatacyjnych w Lensing odbywa się przy użyciu standardowego urządzenia mobilnego, na którym działa aplikacja opracowana przez firmę Heidelberg. Informacje o zmieniającej się ilości zapasów są automatycznie przekazywane do aplikacji Heidelberg Assistant. „Od uruchomienia nowego modelu subskrypcji w połowie maja nasze zarządzanie magazynem jest coraz lepsze. Zoptymalizowana dostawa towarów oznacza, że Heidelberg może planować dostawy potrzebnych materiałów eksploatacyjnych praktycznie w czasie rzeczywistym jednocześnie oszczędzając zasoby - mówi Robert Dembinski, dyrektor zarządzający Lensing Druck.

Ze względu na pozytywną reakcję klientów Heidelberg systematycznie rozszerza portfolio modeli subskrypcyjnych typu „pay-per-use”. W połączeniu z rozwiązaniami inwentaryzacyjnymi zarządzanymi przez dostawcę, Heidelberg oferuje również swoim klientom możliwość zawierania umów abonamentowych na materiały eksploatacyjne nawet bez linii produkcyjnej. Dalszy rozwój portfolio i związane z nim przechwytywanie oraz analiza danych dotyczących użytkowania z wielu maszyn drukujących oznaczają, że ​​można dokonywać coraz dokładniejszych prognoz dotyczących dostaw i produkcji. W rezultacie Heidelberg jest w stanie opracowywać coraz bardziej niestandardowe usługi związane z cyklem życia swojego portfolio sprzętu. Jeśli chodzi o oprogramowanie Prinect, Heidelberg stopniowo przekształca także całą operację jego sprzedaży, dążąc do zmiany sprzedaży indywidualnych licencji na transakcje biznesowe z miesięczną opłatą za użytkowanie.

„Biznes kontraktowy stał się ugruntowaną częścią naszego portfolio, a także główną siłą napędową naszej cyfrowej transformacji. Nasi klienci odnoszą korzyści z lepszej wydajności i mogą skupić się bardziej na potrzebach swoich klientów. Model subskrypcji zapewnia firmie Heidelberg stabilną sprzedaż i zmniejsza jej zależność od cykli ekonomicznych. Jest to sytuacja korzystna dla wszystkich” - podkreśla profesor Ulrich Hermann, członek zarządu odpowiedzialny za Lifecycle Business i Chief Digital Officer w firmie Heidelberg.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg opracowała AP