Tower Products Europe planuje międzynarodową ekspansję
31 Jul 2019 09:41

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Tower Products Europe poinformowała o rozszerzaniu swojej sieci dealerów na rynkach druku: arkuszowego, heatsetowego, coldsetowego, wąskowstęgowego i fleksograficznego. Niemcy, kraje Beneluxu i Wielka Brytania to kluczowe kraje, w których Tower Products Europe - znany jako TPE - chce rekrutować wybranych, ekskluzywnych dystrybutorów dla swojej szerokiej gamy produktów. Należą do nich roztwory nawilżające, zmywacze i produkty pomocnicze takie jak środki czyszczące, regeneratory i smary. Produkty są polecane przez producentów drukarek w ramach międzynarodowego programu „Preferred Partners”. W każdym segmencie dostępne są rozwiązania z certyfikatem Fogra lub ISEGA.

W branży druku fleksograficznego TPE produkuje pełną linię produktów od zmywaczy o niskiej zawartości lotnych związków organicznych po światowej klasy środki czyszczące do wałków rastrowych. Jak informuje firma, wybrani dealerzy będą mieli dostęp do kompletnej linii produktów, które oferują drukarniom lepszą i przewidywalną jakość, czy to w przypadku druku na papierze, tworzywie sztucznym, czy tekturze do produkcji opakowań.

Perry Theijn, manager w firmie Tower Products Europe współpracujący z holenderską firmą Wifac BV dystrybuującą produkty TPE wyłącznie w krajach Beneluksu, powiedział: „Jesteśmy teraz na ważnym etapie naszej ekspansji, w której musimy zatrudnić dedykowanych dealerów, co pomoże nam wejść na następny poziom sprzedaży. Jednym z przykładów naszego rozwoju jest 95 proc. sukces migracji klientów w Holandii z chemii drukarskiej innych firm do chemii Tower.

Wszyscy nasi dystrybutorzy będą mogli skorzystać z naszej wewnętrznej wiedzy badawczo-rozwojowej, aby dostosować produkty do konkretnych wymagań klientów i marek, a także z narzędzi marketingowych, w tym: spersonalizowanych broszur, próbek produktów, treści przeznaczonych na strony i do sklepów internetowych”.

Na podstawie informacji firmy TPE opracowała AP