Firma Epson poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej, 24-calowej drukarki sublimacyjnej SC-F500. Została ona opracowana z myślą m.in. o: firmach produkujących materiały reklamowe, laboratoriach fotograficznych, producentach odzieży i punktach ksero, które dzięki elastycznym opcjom druku w wysokiej jakości będą mogły zaoferować klientom więcej usług. Jak podaje firma, niezależnie od tego, czy będzie to drukowanie na: etui do telefonów, podkładkach pod myszy, t-shirtach czy poduszkach - model SC-F500 zapewnia małym firmom szybki czas realizacji projektów i niski całkowity koszt posiadania (TCO). Dodatkowo podczas obsługi nie wymaga specjalistycznej wiedzy na temat konfiguracji, działania ani konserwacji.
SC-F500 stanowi część kompletnego, kompleksowego rozwiązania do druku firmy Epson, obejmującego atramenty, oprogramowanie i papier, które zaprojektowano z myślą o doskonałej współpracy. Nowa drukarka zaprojektowana została z naciskiem na prostotę obsługi, produktywność i wydajność tak, by firmy mogły sprawnie i szybko reagować na potrzeby klientów. Z tego powodu wyposażona została w funkcje dodatkowo rozszerzające możliwości opracowanej przez Epson technologii sublimacji, w tym:
„Cieszymy się, że możemy zaprezentować nową drukarkę sublimacyjną, która da wielu małym firmom nowe możliwości działania. To nasza pierwsza 24-calowa drukarka w tej serii. To, co jest w niej najlepsze, to wachlarz zastosowań, do których może być wykorzystana – paleta produktów prezentowych i promocyjnych, które mogą zostać wyprodukowane z jej pomocą, jest naprawdę imponująca. Jesteśmy przekonani, że pakiet nowych i udoskonalonych funkcji, w tym możliwość uzupełniania atramentu, pomoże firmom pracować dłużej przy minimalnym zakresie prac konserwacyjnych. To z pewnością istotna zaleta dla ambitnych właścicieli małych firm, którzy poszukują przewagi konkurencyjnej bez konieczności zatrudniania specjalisty do jej obsługi” — powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager LFP w firmie Epson.
Drukarka SureColor SC-F500 trafi do sprzedaży w październiku.
Opracowano na podstawie informacji firmy Epson