Oliver Luedtke dyrektorem marketingu ColorGATE
4 Oct 2019 12:36

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ColorGATE, jeden z wiodących dostawców oprogramowania i sprzętu do drukowania cyfrowego, zdecydował się kolejny raz usprawnić swoją organizację powołując na stanowisko dyrektora ds. marketingu Olivera Luedtke. Luedtke, ekspert w dziedzinie marketingu i komunikacji w branży druku inkjetowego, będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój organizacji marketingowej ColorGATE, wchodząc jednocześnie w skład zarządu firmy. Do jego obowiązków należeć będą komunikacja marketingowa, zarządzanie produktem i dokumentacja techniczna. Luedtke działa w branży druku cyfrowego od ponad 20 lat – przed dołączeniem do ColorGATE zajmował wysokie stanowiska w Heidelberger Druckmaschinen AG, Best GmbH, EFI i Kornit Digital.

Oliver z niecierpliwością oczekuje nowego wyzwania: „Znam ColorGATE od lat dziewięćdziesiątych i zawsze byłem pod wrażeniem elastyczności, z jaką firma dostosowywała się do ciągle zmieniających się warunków rynkowych. ColorGATE jest liderem technologicznym w zakresie proofingu cyfrowego i zarządzania kolorami, a ostatnio rozwija się dzięki rozwiązaniom dla druku przemysłowego: ceramiki, opakowań, tekstyliów czy drukowania dekoracji. Produkty są bardzo zaawansowane technologicznie, ale widzę potencjał do zaoferowania ich jeszcze większej liczbie użytkowników.”

Thomas Kirschner, założyciel i dyrektor generalny ColorGATE, komentuje: „Bardzo się cieszę, że mamy Olivera na pokładzie. Skorzystamy z jego międzynarodowego doświadczenia w wielu obszarach druku cyfrowego. Podczas wstępnych rozmów już ustaliliśmy, że inkjetowy druk przemysłowy stwarza dla nas ogromną szansę na rozwój, ale wymaga również przekazywania kompetencji i dobrej strategii. Oliver wnosi ze sobą pragmatyczne podejście, a także silną orientację sprzedażową. ”

ColorGATE od ponad 20 lat dostarcza oprogramowanie oraz rozwiązania z obszaru zarządzania kolorami, rozwijając się również na rynku druku przemysłowego. Produkty przeznaczone są dla dostawców usług poligraficznych i użytkowników technologii w dziedzinie dekoracji, ceramiki, tekstyliów i opakowań.

Opracowano na podstawie informacji firmy ColorGATE