Igepa Polska uruchomiła Portal Klienta IGEPA24
14 Oct 2019 12:15

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W celu podniesienia komfortu współpracy klientów z firmą Igepa Polska spółka uruchomiła Portal Klienta IGEPA24.

Portal IGEPA24 to nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z firmą Igepa, ale także stanowi wyjątkowe udogodnienie dla klientów oraz przynosi wiele wymiernych korzyści.

Portal Klienta IGEPA24 umożliwia m.in.:

- szybkie składanie zamówień on-line,

- śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń,

- sprawdzanie cen w indywidualnym cenniku klienta,

- dostęp do wystawionych klientowi dokumentów z możliwością pobrania w wersji pdf,

- zdalne potwierdzanie korekt poprzez Portal,

- szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wejście do Portalu znajduje się na stronach internetowych Igepa Polska: www.igepa.pl i www.igepa-viscom.pl oraz w e-mailu aktywacyjnym, który przesyłany jest klientom po uzyskaniu od nich uprzednio zgody. Na stronach www oraz w e-mailu aktywacyjnym klienci znajdą skróconą instrukcję użytkowania Portalu oraz regulamin korzystania z niego.

Biura Obsługi Klienta Igepa Polska służą kompletem informacji na temat Portalu i udzielą szczegółowych odpowiedzi na temat jego działania i funkcjonalności.

Portal IGEPA24 przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy Igepa Polska a jej klientami. Narzędzie to będzie również sukcesywnie rozwijane.

Opracowano na podstawie informacji firmy Igepa Polska