Europapier Polska z nowym dyrektorem Visual Media
12 Dec 2019 12:29

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W październiku br. do zespołu Europapier Polska dołączył Paweł Tatala. Objął funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu działu Visual Media.

Paweł Tatala od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem produktów i marek na rynek, a także ich aktywnym rozwojem i sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracował dla firmy Repograf-Grafikus SA, gdzie m.in. wdrażał do sprzedaży nowe produkty, w tym tekstylia do druku cyfrowego w obszarze mediów wielkoformatowych.

„Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do zespołu mediów reklamowych. To dla nas strategiczny segment biznesu, który jest integralną częścią Europapier Polska od samego początku firmy i chcemy go dynamicznie rozwijać. Dlatego też wiedza i doświadczenie Pawła niewątpliwie pozwolą nam na jak najlepsze wykorzystanie potencjału naszej aktualnej oferty oraz wdrożenie wielu nowych produktów, które planujemy już w 2020 roku” – dodaje Marek Cholewa, prezes zarządu Europapier Polska.

Visual Media to segment biznesu Europapier Polska oferujący szeroki asortyment mediów do reklamy. Folie, papiery bilboardowe i posterowe, tkaniny banerowe, tworzywa sztuczne, systemy ekspozycji czy media do sublimacji to tylko niektóre z pozycji stale dostępnych w magazynie centralnym Europapier Polska. Firma współpracuje z czołowymi branżowymi producentami jak Orafol. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Europapier Polska otworzył salony sprzedaży w głównych miastach Polski, dzięki którym zapewnia szybki i wygodny dostęp do materiałów, a także możliwość odbioru osobistego. Rozwój Visual Media w Polsce jest realizowany w ramach strategii Grupy Europapier, która długofalowo inwestuje w tym segmencie w Austrii i całej Europie Środkowej.

Opracowano na podstawie informacji firmy Europapier Polska