Amagraf podsumowuje targi RemaDays Warsaw 2020
19 Feb 2020 12:52

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Amagraf przygotowała na targi RemaDays Warsaw aż trzy premierowe w Polsce pokazy nowych maszyn. Pierwsza z nich to wielkoformatowy ploter płaski LED-UV firmy Mutoh. Druga to XpertJet 1641SR - jeden z najnowszych ploterów żywicznych/ekosolwentowych firmy Mutoh. Ostatnia z premier to ploter tnący z udoskonalonej serii - Graphtec CE7000-160. Na stoisku zorganizowano także warsztaty tworzenia zaproszeń ślubnych w zautomatyzowanym procesie produkcyjnym.

„Prezentowane przez nas rozwiązania – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf – to maszyny, jakich poszukują przedsiębiorstwa poligraficzne i agencje reklamowe, dla których rozwój i automatyzacja produkcji są priorytetami. Świadczy o tym szereg rozmów handlowych z ich przedstawicielami, którzy zamierzają w niedalekiej przyszłości zainwestować w proponowane przez nas rozwiązania. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko – zarówno firmom, z którymi od lat budujemy relacje oparte na wzajemnym zaufaniu, a którym możemy dostarczać nowe maszyny, by mogli razem z nami się rozwijać, jak i zupełnie nowym gościom, których zainteresowała nasza oferta”.

Firma Amagraf zaprezentowała także sprawdzone urządzenia, które już od dłuższego czasu są w jej ofercie: Canon imagePRESS C850 - wysokowydajne kolorowe urządzenie wielofunkcyjne (do 85 str./min); Docucutter firmy Duplo - DC616 Pro – umożliwiający realizację w jednym przebiegu trzech procesów introligatorskich: cięcia, bigowania i perforacji; ploter Mutoh ValueJet 1638X, a także ploter tnący Graphtec o szerokości 120 cm.

„Dziękujemy również wszystkim gościom, którzy wzięli udział w naszych warsztatach tworzenia zaproszeń ślubnych – mówi Piotr Alwingier. - Miło nam było, że mogliśmy stworzyć dla nich przestrzeń, która zobrazowała zoptymalizowaną linię produkcyjną dla tego typu produktów. Zaproszenia ślubne były tu bowiem tylko przykładem, bo to, co zaproponowaliśmy, odnosi się także do innych popularnych w branży poligraficznej i reklamowej produktów. Wszystkim, którym udało się dotrzeć na tę imprezę, dziękujemy za obecność, pozostałych zapraszamy do kontaktu z nami – nasza oferta jest bogata i chętnie zaproponujemy rozwiązania dedykowane ich aktualnym potrzebom”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Amagraf