Heidelberg stawia na obsługę klienta
1 Apr 2020 11:13

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Heidelberger Druckmaschinen AG szybko zareagował na trudne warunki spowodowane globalnym kryzysem, zapewniając swoim klientom wsparcie w zakresie druku komercyjnego, opakowań i etykiet na wszystkich poziomach. „Zwłaszcza w tych trudnych czasach nasze cyfrowe interfejsy na całym świecie okazują się pomocne, pomagając klientom w codziennej działalności” - wyjaśnia Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg.

Jak zapewnia producent, firma generuje obecnie około 85 proc. sprzedaży za granicą i wspiera swoich klientów dzięki swojej globalnej i sprawdzonej sieci usług oraz sprzedaży w branży poligraficznej. Klienci na wszystkich głównych rynkach są obsługiwani bez zakłóceń, bezpośrednio lub przez partnerów.

„W czasach pandemii koronawirusa najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów. Na przykład w zakresie usług polegamy jeszcze bardziej na sprawdzonych usługach zdalnych dbając o kontakty, organizując wideokonferencje i udzielając informacji z wykorzystaniem baz danych klientów ” - kontynuuje Hundsdörfer. Na przykład ostatnio pierwsza maszyna Speedmaster została sprzedana w Niemczech właśnie za pośrednictwem wideokonferencji.

Jak zapewnia producent, podczas pandemii koronawirusa zapewniona jest również dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Ponadto wszystkie instalacje lub niezbędne usługi techniczne na miejscu są świadczone z uwzględnieniem środków ostrożności, o ile pozwala na to obecna sytuacja, zawsze w porozumieniu z klientem i panującymi warunkami lokalnymi.

Światowe centrum logistyczne w zakładzie w Wiesloch-Walldorf ma obecnie na stanie około 100 000 części w magazynie, co oznacza, że ​​ponad 96 proc. zamówionych części jest dostępnych bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia. Klienci korzystają z cyfrowych modeli biznesowych takich jak subskrypcja - na przykład w Prinect Production Manager naliczane jest tylko rzeczywiste zużycie TIFF na metr kwadratowy, co oznacza, że ​​mniej zrealizowanych zadań również kosztuje mniej. W indywidualnych przypadkach Heidelberg przyznaje także zmienione warunki płatności. „Bardzo cenimy naszych klientów i, jako ich partner, jesteśmy przekonani, że razem przetrwamy ten czas” - podkreśla Hundsdörfer.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg opracowała BZ