Nowy wizerunek marki i strona internetowa hubergroup
19 May 2020 13:49

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma hubergroup to tradycyjny rodzinny biznes. W ciągu 255 lat swej historii zyskała mnóstwo doświadczenia i ogromną wiedzę. Z myślą o jeszcze lepszym przygotowaniu się na wyzwania nadchodzących lat producent farb do druku podjął szereg działań takich jak uruchomienie nowej strony internetowej oraz dalsze zmiany w firmowym logo. Ich efekty właśnie zaprezentowała swym klientom.

hubergroup dokonał zmian swej strony internetowej, która została oparta na zaktualizowanym wizerunku korporacyjnym, z uproszczonym wyglądem zapewniającym świeższą i nowocześniejszą prezencję. Dominującym kolorem jest teraz Reflex Blue (niebieski odbity). Ponieważ hubergroup jest ostatnim producentem pigmentu alkaline blue, w trakcie zmian firma nadała temu kolorowi więcej intensywności.

Klienci skorzystają z zalet unowocześnionej strony internetowej dzięki udoskonalonej opcji  wyszukiwania produktów, która pomoże im znaleźć potrzebne rozwiązania szybciej i bardziej niezawodnie. Inna korzystna zmiana – wpisująca się w firmową politykę bliskich, personalnych kontaktów z klientami – to uruchomienie dostępu w każdym kraju do konkretnych osób kontaktowych, dzięki czemu możliwe jest łączenie się z właściwymi, kompetentnymi lokalnymi doradcami służącymi pomocą w każdej sprawie.

Dzięki nowej stronie internetowej producent farb drukarskich prezentuje się w znacznie przystępniejszy sposób. Język wizualny stał się bardziej osobisty i emocjonalny, a przy jego tworzeniu hubergroup oparł się na profilach uczestniczących w projekcie pracowników w celu podkreślenia autentyczności nowego projektu.

Aby odzwierciedlić swój globalny charakter, firma zwiększyła również liczbę dostępnych języków i zoptymalizowała stronę pod kątem dostępu z urządzeń przenośnych, zgodnie ze współczesnymi standardami.

Korporacyjne logo stało się teraz centralnym elementem tożsamości marki. Ma ono niepowtarzalny, charakterystyczny wygląd i odzwierciedla charakter firmy. hubergroup, która posiada ponad 30 lokalizacji na świecie i nieustannie, w zorganizowany sposób zwiększa swoją rynkową obecność, postanowiła odzwierciedlić tę cechę w swym logo. Przedsiębiorstwo oferuje klientom na całym świecie produkty i usługi najwyższej jakości funkcjonując jako zespół i to również znalazło wyraz w nowym logotypie hubergroup.

Na podstawie informacji firmy hubergroup opracował TK