Mimaki rozpoczyna Live Event Series
23 Jun 2020 11:22

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mimaki Europe poinformowała, że przygotuje trzyczęściową serię wirtualnych wydarzeń – Mimaki Live Series – aby pomóc klientom szukającym inspiracji i porad, jak utrzymać lub ożywić działalność po kryzysie związanym z pandemią COVID-19.

Wykorzystując sukces imprezy Virtual Print Festival, zorganizowanej w marcu i kwietniu tego roku przez Mimaki, firma stworzyła trzydniowy program, złożony z trzech wirtualnych wydarzeń poświęconych sytuacji na rynku:

  • Wydarzenie I – Znaki graficzne – 30 czerwca 2020 r.
  • Wydarzenie II – Tkaniny – 14 lipca 2020 r.
  • Wydarzenie III – Druk przemysłowy – 27 sierpnia 2020 r.

Każda impreza będzie stanowiła platformę dla przedstawicieli, klientów i dostawców firmy Mimaki, umożliwiającą omówienie wpływu pandemii COVID-19 na ich działalność i całą branżę, a także wymianę doświadczeń, wyzwań i historii sukcesu.

„Bez wątpienia COVID-19 ma negatywny wpływ na wiele firm, choć mnóstwo naszych klientów i kolegów z branży potrafiło znaleźć sposoby na utrzymanie się na rynku, a nawet wspieranie lokalnych społeczności w tych trudnych czasach. Ich historie są niesamowicie inspirujące — wyjaśnia Danna Drion, starszy menedżer ds. marketingu w Mimaki Europe. - Naszym celem jest pokazanie kreatywności i przedsiębiorczości firm w branży poligraficznej w obliczu globalnego kryzysu. Na bazie tych historii i szerszego programu imprez mamy nadzieję wziąć udział w działaniach mających pomóc dostarczyć nową energię tej niezwykle wytrzymałej i silnej branży oraz wesprzeć firmy poligraficzne w funkcjonowaniu w nowej sytuacji rynkowej”.

Wydarzenia Mimaki Live będą obejmować mnóstwo ciekawych dyskusji panelowych, badań opinii, czatów na żywo oraz sesji pytań i odpowiedzi — wszystko w celu pobudzenia do rozmów na ważne i aktualne tematy oraz wymiany informacji i porad w całej społeczności poligraficznej.

Drion podsumowuje: „Ten niespotykany czas zmienił sposób prowadzenia interesów, możliwe, że na dłużej. Jedną z najważniejszych rzeczy, które musimy teraz zrobić, jest znalezienie nowych sposobów kontaktu i komunikacji jako branża. Wirtualne wydarzenia, takie jak Mimaki Live Series, stwarzają ku temu możliwość i mamy nadzieję, że ponownie uda nam się zaangażować całą naszą sieć klientów i partnerów, a także zainicjować kluczowe dyskusje na temat dalszego rozwoju sytuacji w branży”.

Aby zarejestrować się na serię wydarzeń Mimaki Live, prosimy odwiedzić stronę www.mimakieurope.com/mimaki-live-event.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mimaki