Muller Martini zamyka biuro w Warszawie
2 Jul 2020 09:42

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W oficjalnym komunikacie podpisanym przez Rolanda Henna, prezesa zarządu
Muller Martini Eastern Europe wyjaśniono, że decyzja o zamknięciu biura w Warszawie została podjęta dużo wcześniej niż nastąpiła pandemia wirusa COVID-9, jako kolejny stopień w długofalowej strategii firmy. Jej celem jest zwiększenie wydajności i jakości obsługi klienta dzięki synergii zachodzącej pomiędzy specjalistami skoncentrowanymi w biurze w Wiedniu i osobami współpracującymi z klientami podczas bezpośrednich kontaktów.
Roland Henn podkreśla w komunikacie: „Jako nasi dobrzy klienci w Polsce, jesteście dla nas szczególnie ważni. Chcemy zaoferować Państwu naszą najlepszą obsługę i najlepsze wsparcie, nie tylko w zakresie części zamiennych i usług serwisowych, ale także w przypadku inwestycji w nowe lub używane maszyny.
 Od wielu lat kontaktują się Państwo z naszymi kolegami, którzy stacjonują w biurze w Warszawie. Nasi technicy są również Państwu dobrze znani i pozostają nadal dostępni.” 
Biuro w Warszawie zostało zamknięte z końcem czerwca.
Od lipca za pomocą tych samych kanałów komunikacji (pod tymi samymi numerami telefonu i adresami e-mail) można się kontaktować ze specjalistami Muller Martini w sprawach wsparcia serwisowego, dostawy części zamiennych, nowych lub używanych maszyn. Jedyna różnica polega na tym, że osoby kontaktowe nie będą już znajdować się w biurze w Warszawie, ale w centrali w Wiedniu lub w „home office”. 
„Ostatnie wydarzenia z pandemią, środki ochronne, jakie powzięliśmy, utwierdziły nas w przekonaniu, że tego typu zmiana nie wpływa na naszą sprawność. Wręcz przeciwnie - przekonaliśmy się, że takie rozwiązanie wnosi w naszą organizację nową wartość. Zaletą stacjonowania koordynacji serwisu i dostawy części zamiennych w Wiedniu są nie tylko zwiększone kompetencje, ale też znacznie większa elastyczność, dostępność i bezpieczeństwo większego zespołu, na którym można polegać. 
Dlatego też jesteśmy przekonani, że nasza inicjatywa spotka się z Państwa akceptacją.
Chcielibyśmy podziękować Państwu i naszemu personelowi w Polsce za wsparcie. Cieszymy się na dalszą, owocną i bezpieczną współpracę” – kończy Roland Henn.

Opracowano na podstawie informacji firmy Muller Martini