Awanse w działach sprzedaży Sharp Electronics
6 Jul 2020 12:20

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Z początkiem miesiąca nastąpiły zmiany organizacyjne w działach sprzedaży Sharp Electronics. Grzegorz Maczuga ( fot.) dołączył do zespołu sprzedażowego odpowiedzialnego za kraje eksportowe, a Mariusz Kowalczyk powiększył dział sprzedaży pośredniej w Polsce.

Grzegorz Maczuga, który do tej pory był odpowiedzialny za budowę i rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce, awansował na stanowisko distribution sales managera i będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój sieci dystrybucyjnej w siedmiu krajach regionu: Turcji, Słowenii, Chorwacji, Albanii, Macedonii, Grecji oraz Malcie.

 „Do tej pory pracowałem z partnerami w Polsce i widzę, że osiągnęliśmy wspólnie doskonałe rezultaty. Poziom sprzedaży zdecydowanie wzrósł,  a także zrealizowaliśmy wspólnie kilka większych, bardziej skomplikowanych wdrożeń. Jestem przekonany, że moje obecne doświadczenie z naszą marką oraz produktami pozwolą mi rozwinąć biznes naszych partnerów eksportowych” – powiedział Grzegorz Maczuga, distribution sales manager.

Mariusz Kowalczyk do tej pory pracował w dziale sprzedaży bezpośredniej. Z początkiem miesiąca awansował na stanowisko senior partner account managera i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce oraz przeniesienie najlepszych praktyk ze sprzedaży bezpośredniej do działów handlowych Autoryzowanych Partnerów Sharp.

„Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie nabyte w dziale sprzedaży bezpośredniej będą dodatkowym atutem dla partnerów. Zależy mi na tym, aby im pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów oraz przyspieszyć wprowadzanie nowych produktów Sharp do ich lokalnej oferty” - powiedział Mariusz Kowalczyk, senior partner account manager.

Awans Mariusza Kowalczyka komentuje także Łukasz Wacławiak, indirect sales manager: „Dział sprzedaży pośredniej rozwija się bardzo dynamicznie i dołączenie Mariusza do naszego zespołu jest kolejnym etapem realizacji naszej strategii sprzedaży, która – jak widać po danych rynkowych – jest skuteczna. Mariusz posiada olbrzymią wiedzę na temat produktów oraz pracy z klientami końcowymi. Połączenie obu tych elementów pozwoli nam lepiej rozwijać działy handlowe naszych partnerów, a to przełoży się bezpośrednio na integrację całego portfolio produktów Sharp w ich ofertach.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Sharp