PRINTING United Digital Experience zaprasza w październiku
14 Jul 2020 10:18

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Organizatorzy PRINTING United Digital Experience ogłosili niedawno decyzję o zmianie formuły imprezy, która odbędzie się w Atlancie: zamiast osobistego stawiennictwa goście będą mogli uczestniczyć w niej za pośrednictwem wszechstronnej platformy cyfrowej. Teraz otrzymaliśmy garść informacji o najnowszych szczegółach związanych z przygotowywaną na jesień (5-29 października br.) imprezą.

„PRINTING United Digital Experience stanowi unikalną okazję - zarówno z punktu widzenia wystawców, jak i obserwatorów – by dotrzeć z niecierpliwie oczekiwanymi nowościami produktowymi do drukarzy - tłumaczy Mark J. Subers, prezes PRINTING United. - Nasz zespół ekspertów pilnie pracuje przy tworzeniu wyjątkowego cyfrowego modelu, który zagwarantuje, że wszystkie segmenty rynkowe będą mogły uczestniczyć z pierwszych rzędów w tym wyjątkowym wydarzeniu, oraz jeszcze bardziej wzmocni możliwości zaangażowania i interakcji.”

Program wypełnionych masą informacji Dni Wiedzy (Insight Days) nie przypomina innych imprez tego typu. Każdy tydzień będzie poświęcony innemu sektorowi produkcji interesującemu branżę druku: odzieży; reklamom; tekstyliom cyfrowym; grafice/wielkiemu formatowi; drukowi przemysłowemu; mailingowi i pakowaniu produktów oraz opakowaniom. W nowym formacie branża druku będzie mogła wspólnie doświadczyć całego szeregu wysoce skoncentrowanych prelekcji oraz wyjątkowych możliwości interakcji między dostawcami i ich klientami.

„Energia i entuzjazm, jaki wyrażają nasi partnerzy w miarę poznawania kolejnych informacji na temat nowej platformy PRINTING United Digital Experience, są ogromne - przekonuje Ford Bowers, prezes i dyrektor generalny PRINTING United Alliance. - I choć jesteśmy rozczarowani faktem, że nie będziemy mogli spotkać się w tym roku w jednym miejscu, zamierzamy spełnić naszą obietnicę zgromadzenia nowości, które nasza branża ma do zaoferowania w 2020 r. w zakresie technologii, edukacji i innowacji. Mimo że wydarzenie przyjmie inny kształt niż ten pierwotnie zaplanowany, bez wątpienia odniesie zamierzony skutek wobec naszego szerokiego grona odbiorców.”

Na podstawie informacji PRINTING United opracował TK