Webinarium firm Mark Andy i Flexo Image Graphics
10 Aug 2020 12:27

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mark Andy, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, kontynuuje działania związane ze zdalnymi prezentacjami swoich rozwiązań dla klientów z różnych stron świata. 24 lipca br. wspólnie z jej indyjskim partnerem handlowym – Flexo Image Graphics – zorganizowała webinarium pod hasłem „Cyfrowe rozwiązania z oferty Mark Andy”. Podczas wirtualnego spotkania, w którym wzięli udział klienci z Azji, Australii, USA, Kanady oraz Europy, zaprezentowane zostały maszyny Mark Andy bazujące na technologii cyfrowej, m.in. Digital Series HD zainstalowana w warszawskim centrum demonstracyjnym. Uczestnicy webinarium mieli też okazję zadać nurtujące ich pytania przedstawicielom Mark Andy i Flexo Image Graphics, prowadzącym spotkanie.
„Webinarium było inicjatywą naszego indyjskiego partnera – firmy Flexo Image Graphics, która reprezentuje Mark Andy i Rotoflex na rynku azjatyckim od 2000 roku – mówi Tom Cavalco, executive vice president w firmie Mark Andy. – Dzięki współczesnej technologii bez wychodzenia z biur czy z domów nasi klienci z różnych części świata mogli wziąć udział w teoretycznej i praktycznej prezentacji cyfrowych rozwiązań Mark Andy. Co ciekawe, prezentacje te były realizowane z kilku lokalizacji: Indii, Wielkiej Brytanii oraz Polski. Z reakcji i relacji uczestników webinarium wynika, że spotkały się one z dużym zainteresowaniem, czego dowodem były liczne pytania, spływające zarówno w trakcie, jak i po wydarzeniu”.
Po krótkim wstępie ze strony Leny Chmielewskiej-Bontron, kierującej marketingiem Mark Andy w Europie i będącej koordynatorem wydarzenia, uczestników webinarium powitał Gourav Roy – dyrektor zarządzający Flexo Image Graphics. Firma ta jest dystrybutorem rozwiązań fleksograficznych różnych producentów na rynku indyjskim oraz w innych krajach regionu. Zatrudnia ponad 30 osób, posiada oddziały w Delhi, Chennai, Bombaju i Dubaju. Od wielu lat, na zasadach wyłączności, reprezentuje w tym regionie świata Mark Andy, czego rezultatem jest ok. 220 użytkowników maszyn tego producenta w Indiach i krajach ościennych. Obecnie jednym z jej priorytetów jest wypromowanie wśród swoich klientów rozwiązań Mark Andy wykorzystujących technologię cyfrową. Stąd m.in. inicjatywa zorganizowania z myślą o nich webinarium, w którym wzięli także udział: Phil Baldwin – sales manager w europejskim oddziale Mark Andy i Syd Roberts – specjalista ds. rozwiązań cyfrowych Mark Andy.
Phil Baldwin w swojej prezentacji przedstawił Mark Andy, wizję jej działania oraz portfolio ze szczególnym uwzględnieniem wąskowstęgowych maszyn drukujących – fleksograficznych, ale przede wszystkim cyfrowych i hybrydowych, będących głównym tematem webinarium. Wiele miejsca poświęcił technicznym aspektom urządzeń z serii Digital Pro i Digital Series HD, bazujących na technologii cyfrowej i zdobywających coraz większą popularność wśród klientów z całego świata. „Rynek azjatycki, także indyjski, wciąż bazuje na technologii konwencjonalnej, więc bardzo cieszymy się z licznej frekwencji klientów z tego regionu, relatywnie rzadko – z uwagi na lokalizację – biorących udział w tradycyjnych spotkaniach typu Dni Otwarte czy prezentacjach prowadzonych w naszych ośrodkach w Polsce czy USA” – podkreśla Lena Chmielewska-Bontron.
Po części teoretycznej została zaprezentowana maszyna Digital Series HD, zainstalowana w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy Europe. Jest to jeden z najnowszych modeli amerykańskiego producenta, bazujący na technologii cyfrowej. Prezentację, poprowadzoną przez Phila Baldwina, zwieńczyły pytania zadawane przez klientów. Dotyczyły one różnych aspektów wdrożenia technologii cyfrowej czy też porównania rozwiązań hybrydowych i konwencjonalnych.
„Tu również odnotowaliśmy bardzo dużą aktywność uczestników webinarium – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – Co więcej, zadawane pytania były bardzo konkretne i wskazywały, że część klientów z regionu azjatyckiego bardzo poważnie rozważa inwestycję w maszyny bazujące na technologii cyfrowej. Spotkanie zorganizowane wspólnie z Flexo Image Graphics to już kolejne w ostatnich miesiącach wirtualne wydarzenie przygotowane przez naszą firmę. Mamy za sobą liczne prezentacje maszyn podczas pracy „na żywo” prowadzone z naszych ośrodków demo w Polsce i w Stanach Zjednoczonych, które – co warto podkreślić – kończyły się także w niektórych przypadkach podpisaniem kontraktów na dostawę sprzętu. Z działań lokalnych w Polsce warto wymienić webinarium dla studentów Zakładu Technik Poligraficznych Politechniki Warszawskiej, których zazwyczaj zapraszaliśmy do centrum pokazowego. Wszystkie te inicjatywy spotkały się z pozytywnym oddźwiękiem, więc z pewnością będziemy je kontynuować także w przyszłości”.


Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy