Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
21 Sep 2020 08:35

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym? Najlepszym sposobem jest skorzystanie ze sprawdzonego programu INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – wykazu firm niepolecanych w branży produktów promocyjnych. Program umożliwia zweryfikowanie wiarygodności potencjalnych partnerów biznesowych, a zarazem stanowi skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. W wyniku wezwania do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy w spisie INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND sporo spraw kończy się szybkim odzyskaniem należności. Przez 10 lat działania odzyskanych zostało 4 682 367,69 zł. Zabezpiecz swoją firmę i zyskaj dostęp do wykazu niepolecanych przedstawicieli branży upominków reklamowych. Wszystkie szczegóły na stronie www.notrecommend.com.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC