DTM Print oferuje 3-letnią gwarancję
28 Sep 2020 07:21

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

DTM Print, międzynarodowy dostawca OEM oferujący specjalistyczne systemy druku, proponuje klientom wydłużenie okresu gwarancji na zakupione produkty. Klienci automatycznie otrzymają 12-miesięczną gwarancję przy zakupie towaru, jednak w przypadku transakcji na terenie UE mają możliwość bezpłatnego jej przedłużenia do 36 miesięcy łącznie. Czas trwania gwarancji jest bardzo ważny dla dystrybutorów, sprzedawców i klientów – oznacza pewność, że w przypadku awarii wadliwe urządzenia można szybko i łatwo wymienić lub naprawić.

„Nawet w przypadku bardzo wysokiej jakości komponentów nie można całkowicie wykluczyć awarii. Dlatego zdecydowaliśmy się zaoferować naszym partnerom i klientom jeszcze większe bezpieczeństwo”- podkreśla Andreas Hoffmann, dyrektor zarządzający DTM Print i dodaje: „Nasza obietnica to dobrowolne przedłużenie gwarancji, które należy wyraźnie odróżnić od ustawowego okresu gwarancji. To jest często mylone w języku potocznym”.

Gwarancja obejmuje prawie wszystkie urządzenia działu drukarek etykiet, jeśli zostaną zarejestrowane na stronie internetowej firmy w ciągu pierwszych 6 miesięcy od zakupu. Pełną listę wszystkich produktów i szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć na stronie producenta.

„3-letnia gwarancja nie tylko stanowi prawdziwą korzyść dla użytkowników, ale także daje DTM Print, jej dystrybutorom i sprzedawcom szansę na budowanie długoterminowych relacji z klientami” - podsumowuje Andreas Hoffmann i wyjaśnia: „Dzięki temu nasi partnerzy mają możliwość wyróżnienia się na rynku. Mogą stworzyć dla swoich klientów bardzo atrakcyjną ofertę, natomiast dla nabywców rejestracja internetowa oznacza duże ułatwienie i oszczędność czasu. Jest to sytuacja, w której wszyscy wygrywają”.

Na podstawie informacji DTM Print opracowała BZ