Ricoh rezygnuje z targów drupa
5 Oct 2020 13:23

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W związku z ciągłą niepewnością wynikającą z trwającej pandemii firma Ricoh Europe podjęła decyzję o wycofaniu się z targów drupa 2021. Producent zamierza skupić się na rozwijaniu skutecznej komunikacji z klientami za pośrednictwem kanałów wirtualnych.

„Ricoh zawsze wysoko cenił możliwości, jakie przynosiła drupa. Jednak podjęliśmy trudną decyzję o wycofaniu się, ponieważ zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych klientów, partnerów i pracowników są naszym priorytetem”.

Wśród metod wspierających nowe sposoby komunikacji znajdzie się seria wirtualnych wydarzeń HENKAKU Live. Pierwsze sesje zapewniły klientom wgląd w innowacyjne osiągnięcia technologii i przybliżyły nowe urządzenie drukujące Ricoh Pro C5300. W tym roku zaplanowanych jest jeszcze więcej wydarzeń, głównie skupiających się na druku przemysłowym.

Aby pomóc dostawcom usług poligraficznych (PSP) ponownie ocenić swoją działalność i określić, jak kształtować przyszłe zmiany, Ricoh uruchomił program Ricoh Business Booster w regionie EMEA. Bezpłatna inicjatywa obejmuje wiele cennych informacji, w tym porady, artykuły i pomysły dotyczące tego, jak prowadzić biznes po ustąpieniu pandemii.

Eef De Ridder, wiceprezes Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe, mówi: „Podczas pandemii budowaliśmy wirtualne podejście do nawiązywania kontaktów z nowymi i istniejącymi klientami. Zamierzamy nadal rozwijać ten element w połączeniu z bardziej tradycyjnymi sposobami promowania i demonstrowania rozwijającego się portfolio rozwiązań i usług w druku komercyjnym i przemysłowym.”

Na podstawie informacji firmy Ricoh opracowała BZ