Scodix rozszerza portfolio produktów
7 Oct 2020 11:19

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Scodix, dostawca pionierskich rozwiązań do cyfrowego uszlachetniania dla branży poligraficznej, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji serii maszyn Scodix Ultra. Składa się ona z 6 urządzeń, z których każde jest przeznaczone dla określonego segmentu rynku. Serię opracowano na podstawie doświadczeń z rynku druków akcydensowych, opakowań oraz web-to-print, tak aby w pełni zaspokoić potrzeby każdego sektora.

CEO Scodix, Eli Grinberg, wyjaśnia: „Jako najbardziej innowacyjna i doświadczona firma na świecie, zajmująca się technologią uszlachetniania cyfrowego, z ponad 400 maszynami zainstalowanymi na całym świecie, wprowadzamy teraz jedną rozszerzoną linię produktów, która została zaprojektowana w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich naszych klientów we wszystkich tych sektorach przemysłu poligraficznego. Bez względu na zastosowanie, typy uszlachetnień czy wymagań budżetowych, mamy rozwiązanie w ramach tej serii. Dostawcy usług poligraficznych mogą wybrać maszynę, która będzie najlepiej wspierać przyszły rozwój ich działalności”.

Web-2-Print: Przeznaczone na rynek W2P maszyny Scodix Ultra 3000 oraz Ultra 4000 zawierają oprogramowanie Scodix Studio W2P. Opracowane na bazie sukcesu firm takich jak Shutterfly i District Photo, model Ultra 3000 koncentruje się na Web2Print, podczas gdy Ultra 4000, umożliwiający stosowanie podłoży w  większym formacie oraz wyposażony w podajnik i wykładanie paletowe, jest skierowany do drukarni Web2Pack.

Druk akcydensowy i zastosowania specjalne: Oferujące te same formaty uszlachetniania i gamę podłoży maszyny Scodix Ultra 1000 i 2000 różnią się liczbą dostępnych uszlachetnień - w konsekwencji są oferowane na rynku w różnych przedziałach cenowych. Ultra 1000 zapewnia powszechnie stosowane cyfrowe uszlachetnienia, podczas gdy Ultra 2000 oferuje wszystkie aplikacje Scodix na jednej platformie, w tym automatyczne przełączanie polimerów dla najwyższej produktywności.

Packaging: Scodix Ultra 5000 i 6000 obsługują grubsze podłoża wymagane do zastosowań opakowaniowych (do 2 mm) i są dostępne z  podajnikiem i odbiornikiem paletowym. Chociaż Ultra 6000 oferuje większy format, zawiera uproszczoną gamę uszlachetnień.

Sześć nowych maszyn to następcy modeli Ultra 101 i  202, podczas gdy maszyna Scodix E106 jest nadal dostępna do zastosowań opakowaniowych w formacie B1. Grinberg dodaje: „Wprowadzając cyfrowe uszlachetnianie, dostawcy usług poligraficznych mogą rozszerzyć swoją ofertę o aplikacje przyciągające uwagę, poprawiając wskaźniki utrzymania klientów w tych notorycznie zmiennych czasach, jednocześnie zwiększając marże i ostatecznie rentowność. Niezależnie od tego, czy produkty są kupowane tradycyjnie, czy za pośrednictwem kanałów Web2Pack lub Web2Print, Scodix ulepsza produkty, począwszy od wizytówek premium i kart okolicznościowych, folderów, okładek książek, przyciągających uwagę odbiorców, po wyróżniające się etykiety i  opakowania, pudełka, pudełka typu rigid, produkty POS i zastosowania typu security - zawsze z naciskiem na drobne szczegóły i wysoką jakość wyników. Wprowadzając tę podzieloną na segmenty ofertę produktów, zwiększamy liczbę klientów, którzy mogą zastosować Scodix i oferujemy wartość Scodix większej liczbie marek, nabywcom druku i konsumentom druku. To naprawdę kolejna era w działalności Scodix ”.

Opracowano na podstawie materiałów producenta