Wystawcy przygotowują się na targi FESPA
9 Nov 2020 13:28

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

FESPA Global Print Expo i European Sign Expo 2021 zaplanowane na 9-12 marca przyciągają zainteresowanie coraz większej liczby wystawców. Po roku korzystania z platform cyfrowych uczestnicy z entuzjazmem oczekują powrotu bezpośrednich kontaktów.

Program targów stale się powiększa, ponad 200 wystawców zobowiązało się już do udziału w wydarzeniu, które ma odbyć się wiosną w Amsterdamie. Rozszerzająca się lista wystawców obejmuje wiele marek znanych w dziedzinie sitodruku i druku cyfrowego, reprezentujących cały proces produkcji, od technologii wyjściowych i narzędzi przepływu pracy po podłoża i atramenty.

Dyrektor generalny FESPA, Neil Felton, komentuje: „Odkąd rozpoczęliśmy dialog z naszymi wystawcami na temat wydarzeń wiosennych 2021 roku, usłyszeliśmy spójny komunikat: nie mogą się doczekać ponownego udziału w wydarzeniu FESPA na żywo. Potrzebują powrotu do kontaktów z uczestnikami, którzy poszukują wiedzy i inspiracji planując inwestycje, mogące pomóc w wyprowadzeniu firm z obecnego kryzysu. Postrzegają to wydarzenie jako istotną trampolinę do trwałego ożywienia sektora.

Z perspektywy odwiedzających, decydenci w firmach zajmujących się drukiem specjalistycznym i oznakowaniami informują nas o potrzebie zobaczenia z bliska najnowszych produktów i rozwiązań, porównania oraz zestawienia oferty różnych dostawców pod jednym dachem. Chcą oderwać się od ekranu komputera i wejść w interakcje z ekspertami ds. produktów oraz współpracownikami w świecie rzeczywistym. Wirtualne alternatywy po prostu nie spełniają ich potrzeb”.

Odwiedzający marcowe targi FESPA zobaczą innowacje sprzętowe takich firm jak: Agfa, Brother, Canon, d.gen, Durst, Polyprint DTG, Zund, Summa i swissQprint; podłoża od dostawców: 3A Composites, Ahlstrom Munksjö, Avery Dennison i Hexis; oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy i kolorem od Barbieri, Caldera, OneVision i ONYX Graphic oraz materiały eksploatacyjne od CHT Group, Zhuhai Print-Rite i STS Inks.

Folker Stachetzki, kierownik ds. marketingu w firmie Brother, która jest złotym sponsorem FESPA Global Print Expo 2021, komentuje zaufanie firmy do tego wydarzenia: „FESPA to dla nas najważniejsze targi, na których na żywo prezentujemy nowe produkty szerokiemu gronu odbiorców. Odwołanie imprezy w 2020 roku, a także wszelkie inne ograniczenia spowodowane pandemią były dla nas trudne, jak zapewne dla wszystkich. Dlatego nie możemy się doczekać targów na żywo, aby spotkać się z gośćmi, wymienić doświadczenia z innymi wystawcami i móc ponownie zaprezentować publiczności nowe urządzenie do druku bezpośredniego na odzieży, a także pozostałe innowacje firmy Brother”.

Neil Felton podsumowuje: „Cieszymy się widząc pozytywne nastawienie zarówno wystawców, jak i odwiedzających, potrzebujących już powrotu targów do świata rzeczywistego. To potwierdza rolę, jaką odgrywamy w łączeniu globalnej społeczności zajmującej się drukiem specjalistycznym i oznakowaniami. Jako organizator wydarzenia ciężko pracujemy nad stworzeniem bezpiecznego środowiska korzystając z wiedzy i najlepszych praktyk naszego zespołu, centrum RAI Amsterdam, niezależnych, wyspecjalizowanych wykonawców oraz branży eventowej.”

Na podstawie informacji organizatora opracowała BZ